Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Oznámení o písni „Chatrč“

17. 12. 2013
8
16
1671
Autor
pedvo


              Milí kolegové,
         podařilo se mi jakž – takž sesmolit a vložit píseň „Chatrč.“

    Adresa:

      http://youtu.be/LNciCo3cRH0
 

         Opět platí: Jde o sdělení melodie, nehleďte proto na kvalitu podání.

                                                                   Děkuji, Petr Dvořák

 


16 názorů

pedvo
18. 06. 2020
Dát tip

Ahoj fialko..., tvvůj komentář mě moc potěšil. Já už nic nepíšu, inspirace vyschla, a tak se na nějaký ten litweb jenom semtam kouknu. Když při tom nararazím na takovouto zprávu, tak samozřejmě mám radost. Moc děkuji, ahoj.


fialka...
10. 06. 2020
Dát tip

Ráda si  tvé písně poslechnu znovu, i když nepíšu :-)


fialka...
10. 06. 2020
Dát tip

Ráda si  tvé písně poslechnu znovu, i když nepíšu :-)


pedvo
22. 12. 2013
Dát tip

Alessko, já se rád nechám takhle chválit, zřejmě máš z mé písničky opravdu radost. Mne to moc těší, děkuji.


:) nepřeháněj :)


pedvo
18. 12. 2013
Dát tip

Zapomněl jsem na avíza, tak dodatečně.


pedvo
18. 12. 2013
Dát tip

J.M.K. - Tvoje pochvala má velikou cenu. Dík za ni i za tip.


Líbí se mi moc!!! :)))***


pedvo
17. 12. 2013
Dát tip

Ano, kopretinko, vrať se a ještě  si poslechni. Já jsem moc rád, když si o tom takhle čtu. Díky za takovou zprávu i za tip.


pedvo
17. 12. 2013
Dát tip

No jo, pár jich možná měl v takovém stylu. Škoda ho. Dík za komentík i za tipa.


pěkná, taková Kapitáno Kidovkská :)


pedvo
17. 12. 2013
Dát tip

Gabi, ty sis prozpěvovala moji písničku a to mě moc těší.  Chodit s vámi na jógu by mě třeba bavilo, ale je to pro mě trochu z ruky. Dech si mohu procvičit i bez jógy, ale jsem na to  líný.

Diano, takový komentář si vždycky rád přečtu. Samozřejmě jako táborákovou jsem ji mínil, A že krásná? To už si lebedím.

Milé dámy, děkuji za takovou přízeň i za tipy.


Diana
17. 12. 2013
Dát tip
Náhodou, mně se líbila i ta interpretace. Hlas i způsob zpěvu je v souladu s obsahem a melodií. Paráda! Krásná písnička k táboráku! *****

gabi
17. 12. 2013
Dát tip

dvořáku, nie je to zlé...prichytila som sa, že si to pospevujem pri ukladaní fotiek, tak som sa vrátila, pochváliť

trošku nestačíš s dychom, mal by si s nami chodiť na jogu, ale inak v poho :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru