Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vánoční mýtus o černé kočce

19. 12. 2013
7
11
718
Autor
ASUN

Vánoční přání

Vánoční mýtus o černé kočce.

 

Kolik času uběhlo od doby, kdy medovinou rozehřátý vozka vyšel ze zájezdní hospody na štědrý den , šlápl na černou kočku a zlomil si nohu, nebylo zaznamenáno.

Nicméně byl to smolný den, protože zmíněný nemohl řídit svůj povoz a živit tak svoji rodinu ještě ani na Nový rok.

Bylo to tak krušné, že se černé kočce vyhýbáme zdaleka nejen ve vánoční čas a na Nový rok, ale po celý rok. Dodnes.

A to nevíme, jak dopadla ta kočka.  Ale zřejmě je to potvůrka mstivá, protože se velmi často vyskytuje na nepředpokládaných místech a zrovna tam, kudy vede naše cesta. A tváří se jakoby nic.

I když nevěřím na černou kočku, nějakým řízením osudu se stane, že pokud ji potkám a překročím tu pomyslnou čáru kudy šla, mám prostě smůlu.

Jestli se Vám letos něco nepříjemného přihodilo, kdo ví, třeba jste přehlédli tu filutu, černou kočku.

Každý rok na štědrý den si snažím udobřit pro jistotu všechny kočky, drobnými pamlsky od mého stolu, protože zlomit si nohu a nemoci se živit by nebyl žádný šlágr ani dnes.

 

Přeji Vám, krásné vánoce a  příští, památeční rok 2014, aby na všech Vašich cestách, nezkřížila Vaše kroky žádná černá kočka.

 

Přeji Vám: Hodně a hodně štěstí.

Protože : Štěstí je stav duše. A příjemné překvapení od jiných se hodí.

 

ASUN


11 názorů

ASUN
21. 12. 2013
Dát tip

Tangens...:-) a mají ve znaku černou kočku? :-) nebo co? ..a jsem ta ASUN  ...A SUN


ASUN
20. 12. 2013
Dát tip

Zdravím Vás přátelé, díky za zastavení v tom shonu. Kočky jsou zajímavá mystická stvoření. Obohacují život. Měli jsme ze dvou černých a šedých koťátek co přinesl brácha, když měl 12 let, asi 40 různých koček během dvou let a v celé vesnici a v širokém okolí se nevyskytla žádná myš a když tak je s rancem přes rameno:-)

Každý má svoji představu o štěstí a když se mu splňuje, pak je štastný. jen brzy přijít co to je:-)


asrar
20. 12. 2013
Dát tip

Štěstí je stav duše. SOUHLAS, Tak co  dodat? Jen to:

Nechť jsou všechny bytosti šťastny! 


Kočkodan
19. 12. 2013
Dát tip
Já mám z nasich ctyrech kocek tu cernou mozná dokonce nejradeji. Také ti preji solidní svátky. Tangens: Je mi sympatické, ze ti kocky zrejme nejsou nesympatické. :-)

Také přeji málo běhavých koček a hodně zdraví.*


ASUN
19. 12. 2013
Dát tip

Děkuji přátelé za zastavení.

For Tangens_Omega36 :-)..u těch ženských taky nevím, asi jak která a to se musí zkusit:-)

Asun 


srozumeni
19. 12. 2013
Dát tip
Tobě též hezké a klidné Vánoce...***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru