Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hodie et semper

01. 01. 2014
15
32
2946
Autor
asrar

http://imageshack.com/a/img35/1521/68nu.jpg

    
dnes a navždy
nech mě snít 
v teple tvého objetí
kéž se neprobudím
a spím
do všech konců
lásky

...

Adamovi vyšla Eva
z vlastního těla... 
Ale já nejsem Bůh! 
proto ve mně zůstáváš
a jsi

...

A mezi námi? 
 jsou básně, 
co jsem ještě nenapsal
je proroctví, 
co jsem nezvěstoval
otázky na které jsem se neptal
změť protikladů co nekončí
mezi námi je šedé počasí
zvěst deště
...
i v dešti tě budu milovat
vždyť temnou tvář má i Měsíc
přesto svítí

A je-li otázka být či nebýt
tak rozhodně být
spolu

hodie et semper


32 názorů

asrar
17. 04. 2020
Dát tip

Vesuvanko, děkuji za slova a zastavení. :-)


vesuvanka
16. 04. 2020
Dát tip asrar

Pěkná báseň psaná srdcem :-))) TIP


Musaši
25. 01. 2020
Dát tip

Taková zvláštní, zamyšlená báseň...Mně se to líbí.  Tip.


Srdce moje
11. 06. 2015
Dát tip

pěkné, jde to z vnitra a není nic lepšího když to jde tak jak to píšeš.  Díky

 


asrar
12. 04. 2014
Dát tip

Denice: Díky. 


denice
12. 04. 2014
Dát tip

Více takových básní na písmáku. Díky.


Pulcik
10. 03. 2014
Dát tip

=) Jj přesně 


asrar
10. 03. 2014
Dát tip

Pulciku, díky za názor. Taky si myslím, že se má psát hlavně srdcem... pro mě forma není až tak podstatná... Hlavně OBSAH... 


Pulcik
10. 03. 2014
Dát tip

Hmm sice to nedělám, ale začetl jsem se i do názorů a musím s Oldrichem nesouhlasit... dle mého se má psát srdcem a né nějak vyumělkovaně... pak to není tak opravdické a hluboké... 

Podle mě píšeš suprovně a určitě pokračuj =) 

*t


asrar
01. 03. 2014
Dát tip

V pořádku, některé věci si musím taky přečíst víckrát, a nejen když je pokročilá hodina ;)


To mě těší.


martinez
24. 01. 2014
Dát tip

kupříkladu - už jen spatření tvého úžasného nicku pozvedá kvalitu dne o několik levelů  :o)


Trocha osvěžující osvěty.


martinez
24. 01. 2014
Dát tip

dík za avízko, Vzácný Jistříne, trocha ..... poránu nezaškodí (dosaď si dle libosti)


Ne, není to věc pohledu. Dobrou noc.


asrar
24. 01. 2014
Dát tip

Říkej tomu jak chceš, to je věc pohledu, právě...a o tom už dost:) dobrou noc. 


Není to teorie.


asrar
23. 01. 2014
Dát tip

Což je pro některé neakceptovatelná teorie... A jako ve spoustě jiných věcech, každý má svou pravdu, proto podobná nejednoznačná témata nechám být... I když názor nějaký mám... 


Ne, to že nepocházíme z nějakého stvořeného incestního páru, ale vyvinuli jsme se postupem času z nižších tvorů.


asrar
23. 01. 2014
Dát tip

Co je vědecky prokázáno? Příběh stvoření ... A vše kolem? Tak mi asi něco uniklo... Hmmmm....


Ne, není to otázka, je to vědecky prokázaný fakt. Gravitace taky není otázka. A když se věřící uráží tím že je něco pravdivé, no tak je to holt jejich problém. Nebo myslíš, že bychom měli vědecká fakta úmyslně skrývat, aby se někdo neurazil?


asrar
23. 01. 2014
Dát tip

To už je otázka... Raději nerozebírat... Věřící by se mohli urazit.. :) 


No pokud by byla pravdivá, což samozřejmě není, pak bychom byli všichni dílem incestu.


asrar
23. 01. 2014
Dát tip

No a díky tomu existujeme... Co naděláš... Tedy za předpokladu, že ta legenda je pravidivá... To je spíš pohádka... 


Adamovi vyšla Eva z jeho těla, byla tak jeho příbuzná a pak spolu vesele spáchali incest... to se ale do básničky moc nehodí.


asrar
05. 01. 2014
Dát tip

Děkuji Alessandro, to si velmi cením :) 


asrar
02. 01. 2014
Dát tip

Martinez: Ono (to) vyšlo, ale ne tak zcela... 

"zádrhelů" kolem je privela  ;)

 


asrar
02. 01. 2014
Dát tip

Oldo, jasně, nevypsanost, nevyčtenost, nebo vše dohromady... Nebo se to dá vysvětlit tím, že to nenechávám "uzrát"... a asi to ozřejmí kolonka "Vztah k literatuře" v mém profilu... Tam je vše jasně řečeno proč... Tedy nemám ambice se stát básníkem... Toť vše... A ve slově zvěst se tam vloudila chybička, asi píšu rychle či nepozorně... už je to opraveno (díky)... Nebo snad mám rozebrat význam slova? Zřejmě ne... ;) 


martinez
02. 01. 2014
Dát tip

ani Adam nebyl přece Bůh..

taky ti (to) vyjde.. inu -

stačí počkat až uzavře se kruh

a nebát se stínu..


Oldrich
02. 01. 2014
Dát tip

Poměrně zajímavý náboj i několik motivů.

Ovšem vnímám jaksi neujasněna interpunkci a dalé tež jistou nevypsanost, či nevyčtěnost. Co je třeba prosímtě zvěsť?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru