Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Souchotiny

03. 03. 2014
1
5
1463
Autor
treasure

Rád bych upozornil, že toto dílo (ne)má politický podtext.

Stalin souložil
Syfilis. 
Sakra.

Soudruhu, stále stůněte?
Socialistický státník sám stanovuje stav spirochét.
Samozřejmě.
Stále se snažím stabilizovat situaci. 

Stalin skonal. Salutujme.
Spasiba soudruhu.
Shnij sladce...


5 názorů

Josephina
06. 03. 2014
Dát tip

za takovou satiru bys v padesátejch šel za katr na dvacet let, pokud by si tě "soudruzi" nevyžádali do gulagu nebo tě neumlátili už v Bartolomějský ;-) ..doba je sice zpackaná, ale svoboda projevu JE, to jo, zaplaťbámbu (aspoň doufám - snad nás jen "monitorují")


treasure
06. 03. 2014
Dát tip

Tak jasné, bylo to hlavně myšleno jako satira, protože Stalin se určitě za diktátora nepovažoval.


Josephina
06. 03. 2014
Dát tip

to ano, ale po smrti Lenina se Stalin začal chovat jako car, feudál, o socialismu už málem žádná a praví komunisti, kteří chtěli dobro pro lidi položili legitky už v roce 1925 - jen my hlupáčci jsme se nechávali opíjet rohlíkem až do roku 1948 - než začal Stalin vraždit opozici Ruska i u nás ...


treasure
05. 03. 2014
Dát tip

Stalin stál v čele Velké říjnové revoluce společně s Leninem ;)

 


Josephina
05. 03. 2014
Dát tip

on ale nebyl žádný socialistický státník, byl jen diktátor ... a i ten? myslela jsem, že jen Lenin ...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru