Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

přísloví trochu jinak (66)

19. 03. 2014
11
14
1315
Autor
aleš-novák

inspired by LV

neházejte

flintu do žita

trefíte prase


14 názorů

Na prase můžu natrefit kdekoli. :-)


Toscana
19. 03. 2014
Dát tip
PS: A bedlivě hlídat obsluhu sklízecí techniky, aby ti neukradla obé (flintu i prase).

Toscana
19. 03. 2014
Dát tip
Aleši, problém je, že pokud je kterékoli obilí ještě ve fázi osení, tj. nízké, sotva poznáš, o jaký druh jde. Viděla bych to na označení místa, odkud jsi vrhal flintu, včetně označení směru, a vrhat těsně před vjetím kombajnu do lánu, abys potrefené prase neměl tzv. zamřelé zase až moc... :-))))

Alegna
19. 03. 2014
Dát tip

...a ono vyletí jako potrefená husa


Čudla
19. 03. 2014
Dát tip

/*


a píše slovensky :o)

Prosecký
19. 03. 2014
Dát tip

LV je Landesversammlung der Deutschen in Böhmen, Mähren und Schlesien wiz www.landesversammlung.cz.


jenže po žních se těžko pozná, jestli na poli bylo žito...:o) čili pro házení je nejlepší konec jara, kdy ještě žito není moc vysoké a flintu, případně prase flintou trefené, snadno najdeme :o)

Toscana
19. 03. 2014
Dát tip
Hodíš-li cokoli do žita, tak bez ohledu na to, jestli trefiš prase, hozené až do žní nenajdeš. Takže je dobré brát v úvahu i dobu, kdy se k hodu odhodláš. :-)) *t

Kočí-tip! * a-n starožitná(režná) je dobrá!


LV
19. 03. 2014
Dát tip

Salinger : Kto schytá v žite


a když je navíc flinta staro-žitná...

Když dostaneš ránu flintou, máš se jako prase v žitě?


Kočkodan
19. 03. 2014
Dát tip
To me inspirovalo (obilí nebo prasata?) k heslu odpurcu bývalé kolektivizace: Netvorte lány, vsechno má své meze!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru