Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce - Únor 14 - Vyhlášení

25. 03. 2014
1
10
1023
Autor
Tragicus

     Za měsíc únor roku 2014 byl Povídkou měsíce zvolen text Poznámky na okraj autorky Janina6 19 body.

     Konečné pořadí:

Janina6 - Poznámky na okraj (19)

Herr_Jaroslav - Idiot (17)
Vigan - Káva v půl páté (12)
Fruhling - Jeden den (9)
Danny - Z jiných světů přiletěl jsem k vám... (7)
Zuzulinka - Kaleidoskop (3)
Tucci - List (2)

 

Gratulace vítězce, díky hlasujícím.

Hlasovali: Ápéčko, Arnica, Helgi Brandari, Janina6, Marcela.K, Pomerančová, Prosecký, StvN, Švédsko 1, Tragicus, Vigan, Zdenda.

     Je možno zasílat nominace za měsíc březen, který pak vyhlasí zase někdo jiný; více informací na stránkách klubu Povídka měsíce.

Nezapomeňte také prosím, že je možno hlasovat do Povídky roku 2013.


10 názorů

Zuzulinka
27. 03. 2014
Dát tip

Gratuluji všem:)


Taky posílám blahopřání prvnímu a třetímu místu, přesněji řečeno tomu, kdo se na něm ocitl, ale neméně blahopřání ostatním borcům a velké díky za každý projevený názor, zvlášť kritický.

Janina6
26. 03. 2014
Dát tip

Díky moc za vaše komentáře a samozřejmě i za ty body, ještě nikdy jsem v Povídce měsíce nic nevyhrála :-) A díky všem, kdo se nějakým způsobem zapojili, četli, nominovali, komentovali. Gratuluju Vigan a Jaroslavovi!


Prosecký
26. 03. 2014
Dát tip

Gratulace Janině, Herrovi i Vigan.


Tragicus
26. 03. 2014
Dát tip

Letadlo nepřestane být letadlem jen proto, že se v něm zrovna nelétá.

Dej si jednoho dvojitého Schopenhauera s kapkou Nietzscheho a klid.


hynajs
26. 03. 2014
Dát tip

aha..takže jakákoli kondolence či gratulace je pro skupinu zdejších intelektuálů z řad povídkářů to samé, jako literární diskuse..jak příznačné!


Fruhling
25. 03. 2014
Dát tip

Ok, gratulace zasloužené vítězce. 

jaksi mi tenhle víkend nevyšlo hlasování, ale ono by na pořadí nic nezměnilo, a vo tom demokracie je :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru