Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fešák Tony

30. 03. 2014
3
8
1319
Autor
Delectatio

Příběh o riziku vystavení dlouhodobé monogamii...

Nemělo smysl dál to odkládat – políbil jsem ji. Blondýna mi hladově vyšla naproti, naše jazyky se divoce ochutnávaly.

   Hladil jsem ji po vnitřní straně stehna a nekompromisně zamířil k rozkroku. Konec konců, od toho tu jsme, ne? Nečekal jsem žádnou překážku v podobě kalhotek, a taky tam žádná nebyla.

   Snažil jsem se být něžný. Bříškem prostředníku jsem jí přejížděl po štěrbince, kdybych tam rovnou vrazil prsty, mohla by si myslet, že jsem hulvát…

   „Jak se jmenuješ?“ vzdychla mi do obličeje.

   „Tony,“ usmál jsem se frajersky a pomalu zajel prstem dovnitř.

   „Andrea,“ představila se roztřeseně a vyšla mi pohybem naproti. Prst v ní zmizel jako v propasti.

   Opět se do mě zakousla.

   Chutnala sladce po vínu… její (tak nový) parfém mě omračoval… erekce hrozila, že roztrhne poklopec, a knoflíky někoho zabijí…

   Přes látku mi hladila penis narvaný podél stehna.

   „Tak ven s ním!“ zadrmolila a začala mě nedočkavě rozepínat. Ještě že jsem si nevzal džíny se zipem – to by mohlo být zdraví nebezpečné.

   Už jsem v ní byl po tři prsty, ochotně kroutila pánví.

   Očkem jsem mrknul na manželku. Soňa si zatím jen povídala…

   Ano, ona je přes to povídání…

   Péro bylo venku a šťastně se zakomíhalo jako kobra před útokem.

   Andrea mě honila a druhou rukou si vyhrnula šaty a odhalila společnosti, nutno podotknout, že opravdu výstavní zadek.

   Žena naproti si nás s přimhouřenýma očima prohlížela. Byla to udržovaná pětačtyřicátnice.  Nic pro mě… popravdě Andrea (kromě mojí ženy) byla zdaleka nejhezčí ženou na párty. Kdyby tu nebyla ona, šli bychom domů …

   Pětačtyřicátnice roztáhla nohy a začala masturbovat.

   Nebyla sice hodna ošukání, ale tohle mě dostalo. Moje vzrušení dosáhlo nečekaných výšek.

   Takhle nějak musí vypadat Ráj, říkal jsem si.

   Soňa stále seděla na pohovce a povídala si; vypadá to, že našla vděčného posluchače. Pokoušel se ji hladit po stehně…

   No, kamaráde, nevím, jestli tohle uspěje, usmál jsem se v duchu.

   Z druhé strany si přisedl další muž a zeptal se, zda to nevadí. Soňa s úsměvem zatřepala hlavou a chlapík jí dolil skleničku…

   Přestal jsem jí věnovat pozornost – Andrea si totiž klekla a vzala mě do pusy. Našpulenými rty přejížděla po žaludu a přitom mi nabídla pohled na svůj elegantní zadek…

   Mrknul jsem na Soňu…

   Proč po ni furt čumím?

   Stále si s oběma pány, kterým mohlo být dohromady sto let, povídala.

   Chci snad, aby se podívala mým směrem?

   Možná ano; možná by měla vidět, jak vypadá… pořádná… kuřba…

   Odtrhl jsem Andreina hladová ústa. Bylo to tip ťop. Byl by trapas udělat se takhle rychle…

   „Teď zase já, zlatíčko.“ Ukážu, jaký jsem grant - že neumím jen přijímat, ale také dávat - a rovnou se vyhnu předčasné ejakulaci.

   Sedla si do křesla a v očekávání roztáhla nohy. Měla na můj vkus možná trochu velké pysky, ale s tím se vyrovnám. Byl čas ukázat moje excelentní lízací schopnosti. Chtivě jsem se do ní pustil…

   … ale něco bylo špatně. Cítil jsem, že to není ono, Andrea se sice kroutila a vzdychala, ale přišlo mi to jaksi hrané a méně opravdové, než když jsem ji před chvílí prstil.

   Jedna věc je lízat vlastní ženu, kterou znáte deset let, druhá úplně cizí kundu, kterou vidíte poprvé v životě, to přece musí pochopit…

   Dělal jsem, co jsem mohl, ale v téhle disciplíně jsem jasně ztrácel. Bylo načase napravit si reputaci.

   „Kde jsou tady kondomy?“ zeptal jsem se zespodu.

   Andrea se na mě podívala jako na blbce.

   „Jak to mám vědět? Já tady nebydlím…“

   Zapomněl jsem si vzít vlastní, ale člověk tak nějak očekává, že jich budou na swingers party hromady, ne?

   V klubu byl nahatý každý, tak mi nepřipadalo nepřístojné, dojít s trčícím penisem za obsluhou baru a zeptat se, kde mají šprcky. Naopak – ať se každý podívá na moji chloubu, jsem tu bezesporu největší…

   Nedošel jsem tam – všiml jsem si, že je mají nasypané v popelnících na stolku. Pár jsem jich popadl, a mazal zpátky. Andrea (teď už úplně nahá) napůl ležela v křesle a znuděně se dráždila.

   Mrknul jsem na Soňu. Smála se něčemu, co řekl jeden z těch dědků (co mohl říct tak strašně vtipného?).

   Hlavně ať mi pak nic nevyčítá! Je její chyba, že si to tu nedokáže pořádně užít! Já se tady snažím oživit náš vztah... já se ho snažím zachránit, sakra!

   Roztrhl jsem obal a začal navlékat kondom, Andrea mi přitom něžně hladila koule; vypadala, že už se nemůže dočkat, až se do ní pustím…

   Mít velký penis je výhoda pouze v okamžiku, když máte velké šprcky!

   Doprdele práce!

   Takže stejně musím na ten bar. Andrea si znechuceně odfrkla.

   Počkej, kočičko, vymrdám z tebe duši! Sliboval jsem jí v duchu.

   Barman při mém dotazu pozvedl obočí a naklonil se, aby zjistil, o čem mluvím. Uznale pokýval hlavou a podal mi pár kousků XXL. Ať je prý položím na stůl, kdyby je potřeboval ještě někdo…

   Byl jsem zpátky a Andrea seděla s překříženýma nohama a otráveně sledovala jinou milující se dvojici – obtloustlý pár padesátníků.

   Vítězoslavně jsem na sebe narval gumu.

   „Tak můžeme konečně?“ zeptala se s pozvednutým obočím.

   Dychtivě jsem přikývl a chystal jsem ho do ní vrazit.

  „Dej mi tam trochu gelu, ne? Úplně jsem z toho čekání vyschla.“

   „Chceš radši lízat, to tě pořádně rozproudí…“ usmál jsem se.

   „Dej mi tam ten gel, ano?“ usmála se v odpověď.

   Ať si trhne nohou! Napatlal jsem si ho na prsty a vrazil je do ní. Kupodivu přitom vzdychla a v očích se jí opět rozhořel plamen.

   Tak trocha násilí na tebe…

   Vstoupil jsem do ní a začal divoce přirážet. S každým mlasknutím bylo jasné, že teď už bude všechno v pořádku.

   „Chci… ze zadu,“ vyhrkla a odstrčila mě.

   Ohnula se přes křeslo. Plácnul jsem jí.

   Ano, to se jí skutečně líbilo.

   Vrazil jsem ho tam.

   Jestli mě teď pozoruje Soňa, ani trochu se před ní nebudu stydět! Věděla, do čeho jde; je sice fakt, že jsem ji musel trochu přemlouvat, ale jenom jsem se snažil oživit naše manželství, Jestli to tu jenom prokecá, tak má smůlu…

   Mrknul jsem na svoji ženu.

   Nedívala se mým směrem, měla totiž plno práce s kouřením jednoho z těch padesátníků!

   Druhý ji lízal. Všichni byli nazí.

   Dobře, tohle mě přeci nemůže ohromit! S tím jsem přeci počítal! Jsme koneckonců na swingers, já budu šukat cizí ženský (to hlavně), ona bude šukat chlapy.

   Ale verva, s jakou se tomu věnovala, mě trochu zaskočila. Hulila toho chlapa, až hrozil, že se vznítí. Přitom kroutila pánví a s plnou pusou hekala jako divá.

   Chlapíci se vystřídali. Jeden si ji bral zezadu, druhý jí strčil penis (možná stejně velký jako můj) před obličej. A ona se ho chytila, jako by na tom závisel její život.

   To je v pořádku ne?Budu se věnovat Andree. Nebudu se na to dívat…

   Jenže jsem musel. Chlap se otřásal v orgasmu a ona si toho čuráka ani nevyndala z pusy!

   Její oblíbená fráze při orálním sexu přitom byla: Hlavně ne do pusy, lásko.

   Druhý maník divoce přirážel, až se jí půlky otřásaly. Soňa hekala a vřískala a přitahovala přitom pozornost ostatních.

   Pětačtyřicátnice, která při masturbaci pozorovala mě, se teď otočila a sledovala moji manželku.

   „Co je s tebou?“ zeptala se Andrea.

   Vůbec jsem si neuvědomil, že jsem přestal přirážet. Dokonce jsem začal uvadat…

   „Ježíš, to jsem zase narazila na kance!“ zabručela a odlepila se ode mě.

   Uvadající penis mi pleskl o stehna.

   Chlapík si teď sedl na sedačku a moje žena na něm obkročmo rajtovala.

   Tváří do místnosti!

   Pořádně roztáhla nohy, aby všem ukázala svůj vyholený poklad…

   …který ještě včera patřil pouze mě!

   Začínal jsem mít vztek. Strhl jsem šprcku a hodil ji na zem.

   „Kolego, trochu dekorum,“ okřikl mě kdosi.

   Soně padaly zpocené vlasy do očí, brada se jí leskla… třásla se jí stehna. Evidentně prožívala nejlepší šukačku života.

   Jako kočka se k ní po kolenou plížila Andrea (nejhezčí ženská na párty, která měla být má!).

   Soňa ztuhla uprostřed pohybu…

   Chlapík pod ní zuřivě přirážel…  

   Andrea ji začala lízat…

   Tak dost! Tohle trpět nebudu! Jde se domů!

   Vztekle jsem k ní rázoval, ale kdosi mě zezadu chytil.

   „Kolego, uklidni se…“

   „Já jsem KLIDNEJ! Pusť mě, ty BUZERANTE!“

   To už se přihnal vyhazovač a popadl mě jako do svěráku.

   A Soňa vesele mrdala dál!

   Táhli mě z místnosti a já vztekle řval na manželku, ať toho okamžitě nechá, ať se oblékne a maže do auta.

   Větší ponížení jsem už nikdy nezažil. Rvali mě ven a scvrklý pinďour mi poskakoval mezi nohama…

   A v ten okamžik se na mě zpod mokrých vlasů podívala!

   Sledovala, jak mě táhnou ze dveří, přitom ji zezpodu mrdal cizí chlap a kundu jí lízala cizí ženská!

   Chytil jsem se futer a nevěřícně civěl do jejích kočičích očí. Pousmála se a já v tom okamžiku věděl, že naše manželství už nikdy nebude takové, jako předtím. Ve chvíli, kdy mi odtrhli prsty, se klubem rozlehl její slastný výkřik.

   Soňa ječela v nekonečném orgasmu…

   Utichla, až když za mnou zabouchly dveře šatny.


8 názorů

Księżyc
09. 10. 2016
Dát tip

Docela se mi to líbilo. Ale na Tvých povídkách se mi líbí právě ta glamour atmosféra a překonávání stydlivosti, to tu moc není. A jak jsem už psal jinde, u některých věcí mi přišlo, že přes mužského vypravěče je na tom vidět, že jsi žena. :-)


 působiti to může...asi jako viagra.....nuž čtěmež  pozorně a až do konce...a neulejvat se!!!!


Delectatio
07. 04. 2014
Dát tip

Vigan: no jo... občas to ujede...


Prosecký
30. 03. 2014
Dát tip

Poslední věta: "...zabouchly dveře ..."


Delectatio
30. 03. 2014
Dát tip

Nic si z toho nedělej, Zdendo. Lepší brzy, než vůbec... :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru