Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

testosteron mu zatemnil víka

04. 04. 2014
2
20
1708
Autor
Josephina

 

 

není jen jeden a jedna stejný kus

jsou různé druhy zvěře

snad ještě jsou i lidi

a je ona a je on

 

sexus válcuje zvěř

nemnozí vidí propletený filigrán něhy

nesledují detail noblesy v žilkách srdce

vidí  svůj matný odraz v pivní pěně

siláckejch řečech narcistní smyčky

kde v kaluži rozlitého alku větří

pud a kde se rozvaluje vulva a vulgo

 

to slovo píp ze mě nedostaneš

zůstaň si honičem co slídí

po norách

 

nikdy nedostaneš mou zranitelnou duši

je pro mě víc než mé roztoužené tělo

 

testosteronovej

balvánku!

 

stále ještě hošánku


20 názorů

Antoncek
06. 04. 2014
Dát tip

Čéče, Zdeni, já se fakt nad sebou zamyslel, a že už jako Ti to nikdy víc a tak, a pak jsem četl zase jiná moudra (i Tvá) pod Segalovou (StvN) povídkou měsíce a nestačil se divit! Ještěže jste prozaici, to je třeba si všechno řádně rozartikulovat!


Ty prastaré hry si jen každá doba upraví ke svému obrazu, ale jinak je to stále stejné.*


Antoncek
04. 04. 2014
Dát tip

Né, v poho, to já ji jen balím. (ale jsem v infantilní fázi, takže marně hledám smajlík)


Antoncek
04. 04. 2014
Dát tip

Hmmm, sleduji to tu od rána a nestačím se divit. Špatná vizitka pro slabší - mužské - pohlaví. Přitom tak jasná sémiotika! Kdyby ses jmenovala Wernischová, už bys tu měla 20x T a všichni by se rozplývali nad tím, že jaká parodie na mačismus, no jo vlastně, nepřechylujeme, tak bys byla Wernisch a mačismus přechýlíme, takže by to byl feminismus, ale že jim to nedocvakne, musela bys napsat ANTI!!, a že pak jaká skvělá ironie (přitom by se v duchu třásli, aby snad nedali najevo vnitřní nejistotu "jak von to ten mystifuckátor vlastně tento, myslel". Svůj názor na I. W. jsem shodou okolností dnes blognul, takže ani Tebe státní cena - ta má - nemine.)

No dobrá, to máme ideovou rovinu, ale zároveň je to dobře zvládnutá básnička, která skutečně baví (zvášť, když už několik let, minimálně od rehabilitace S. Martínkovou-Rackovou, není ženská poezie pejorativum.

P.S: Ale pokud "zranitelnou duši" myslíš doslova, tak si mne jednak nepřej a pak si přečti od něco od "kink". I když znám jednu autorku.....


Josephina
04. 04. 2014
Dát tip

jo jsou takový chronický kverulanti :-) mezi námi


zůstaň si honičem co slídí

po norách

 

nikdy nedostaneš mou zranitelnou duši

je pro mě víc než mé roztoužené tělo


Josephina
04. 04. 2014
Dát tip

alele, často je to jen kočkování, provokování, žádná nenávist - nejspíš je nejlíp brát druhé s nadhledem a humorem :-), i to provokování podporuje pestrost života, a koneckonců ten, který si dá tu práci, tak se nad věcmi zamyslí  víc, když ho druhej rejpne.


Josephina
04. 04. 2014
Dát tip

proč spojuješ dílko s autorem, co když jsem chlap a provokatér?


Diana
04. 04. 2014
Dát tip
Nojo, asi máš pravdu :-)

Josephina
04. 04. 2014
Dát tip

jo, Dajáno, to víš, pro jistý druh něžné veršíky a pitvání morálních věcí je nuda, takže je potřeba pár slov polopatě :-)


Diana
04. 04. 2014
Dát tip
Něžná duše?!???!

Kočkodan
04. 04. 2014
Dát tip
No, vpálila jsi mi to pekne, pokusím se zmenit. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru