Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Retroblivajz

07. 04. 2014
10
11
2777
Autor
MKbaby

Pro ty později narozené - Mixela se prodávala za socialismu, litrová flaška stála, tuším, 35 Kčs a její obsah sestával z tzv. výčepní lihoviny a jakési obtížně identifikovatelné chemické příchuti vzdáleně připomínající meruňky. Proslulý bolehlav konce bolševické éry, který bylo možné nazvat i stěnolezem... :)

Ve vzduchu otázka visela:
"Tatínku, co byla Mixela?"

"Tomu, kdo napil se Mixely,
v očičkách mizely pixely..."


11 názorů

Kolobajda
08. 04. 2016
Dát tip

Ten, kdo filtroval Okenu přes chleba,   tomu nic vysvětlovat netřeba...

  : -))   /**


MKbaby
10. 04. 2014
Dát tip

Od té doby chemie značně pokročila :)


nevím, co je to "později narozené", ale nepamatuju ani Mixelu ani Oranž-punč, snad ještě Vineu... ale jsou to podobný šlichty jak Fri, Rad...ještě odpornější v plechovce


Alegna
07. 04. 2014
Dát tip

jojo, otravu čímsi značně syntetickém, jedno dítko po ní mělo

 


tse, nevíš, co je žízeň :o)


MKbaby
06. 04. 2014
Dát tip

Já jsem totiž před pár dny objevil archivní láhev s notně podřenou etiketou, ale nenačatou. Pietně jsem ji uchoval, ale otevřít jsem se ji zatím neodvážil :) Diano, když si vynásobíš cenu za flašku Mixely poměrem průměrných platů tehdy a dnes, dojdeš k ceně, za kterou už dnes koupíš i velmi kvalitní víno... Aleši, ještě se přiznej, že jsi přes filtrační papír čistil okenu, a pak už jen dodej, v kterém NVÚ jsi to působil :) Na Oranž-punč si nevzpomínám. A asi je to dobře :)


Toscana
06. 04. 2014
Dát tip
Dalším těžko definovatelným samose*em byl nápoj zvaný Oranž-punč. Po tom se dalo jít všemi směry, jen ne kupředu. :-)) *t

Dodnes na tento úžasný nápoj s holkama vzpomínáme. Vím jistě, že jsme se přiotrávily. Ještěže děti už byly samostatné a postaraly se i o nás. :-))))*


v drogerii se dal koupit tenkrát líh s benzínem, když se přivedl do varu a zapálily se páry, benzin shořel a zbyla kvalitní 80% lihovina...muselo se to teda trochu ředit vodou, ale poměr cena/výkon byl vynikající :o)


Diana
05. 04. 2014
Dát tip
Tohle nevysvětlíš nijak. Mixela byl děsný dryják, nebyl ale blahobyt, tak šel přesto na odbyt... :-)

Kočkodan
05. 04. 2014
Dát tip
Dej si pozor na Mixelu, mozek zblbnout umí, poznás skotský strik i celu, bude nejspís z gumy...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru