Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Televisor Selena 2

07. 04. 2014
7
63
1395
Autor
MKbaby

Přijímačem Selena
přizabil jsem jelena,

nechtěl koukat na zprávy,
fláknul sebou do trávy.

Rozdíl mezi jelenem,
přizabitým selenem,

a jelenem střeleným
nenašel jsem. A tak jím

chutné maso jelení,
panty moje nelení :)


63 názorů

MKbaby
14. 04. 2014
Dát tip

Já už paroží ani neshazuji :)


Toscana
14. 04. 2014
Dát tip
Čemuž se ovšem zase neříká práce, vopičáku jeden! :)))

Kočkodan
14. 04. 2014
Dát tip
Toscano, treba bych byl o to vdecnejsí za práci odvedenou jinde. :-)

Kočkodan
14. 04. 2014
Dát tip
Kopretino, nevím jak tobe, ale mne pripada to parozí k jídlu prece jen pomerne ´tvrdé. :-)

Toscana
14. 04. 2014
Dát tip
8hanka, MKbaby - obávám se, že vaše balíčky by tak možná s velkým vděkem sežraly Kočkodanovy kočky, ale on sám má tak nesmírně mlsnou hubu, že bych mu vařit nechtěla, ani kdyby mi za to zlatem platil... To by byl jen čistý nevděk za spoustu práce odvedené u sporáku. :-))))

Kočkodan
13. 04. 2014
Dát tip
To teda nebude! :-)

8hanka
13. 04. 2014
Dát tip

aaaale, aj ked sme papajkovia, neznamena to, ze sa ulakomime na clovecinu, naviac tak malicko obalenu sadlom:)

To by si musel byt  kacickou alebo prasiatkom:)

 

Ehm, takze dovolenka u Teba nebude:)


Kočkodan
13. 04. 2014
Dát tip
Já vám sice dekuji, ale od dob Jenícka a Marenky mám k vykrmování velkou neduveru.

8hanka
13. 04. 2014
Dát tip

a kde to sidli? Mozno by stalo za to vycestovat za nim a ukazat mu v praxi, ako sa jedlo s laskou pripravuje a s este vacsou laskou zje...balicky by boli vonave na dialku, to je prilis velke riziko, ci by dosli do ciela


MKbaby
13. 04. 2014
Dát tip

Budeme mu muset začít posílat balíčky humanitární pomoci. Jen aby to nikdo po cestě nesežral...


8hanka
13. 04. 2014
Dát tip

ešte, že nás má:)

Ako ho budeme vykrmovat na dialku? myslis, ze dobrovolne pride do vykrmneho tabora?


MKbaby
13. 04. 2014
Dát tip

Kočkodanův hrudník musí při těchto parametrech připomínat radiátor, to je týrání! Že se ho nikdo jiný než my, Hani, nezastane!


8hanka
13. 04. 2014
Dát tip

tak, tak...s laskou Ta vykrmime, Kockodanku, tyzdenne budeme kontrolovat hrubku faldikov , ci si uz dost baculaty:)

Cim Ta doma krmia, ze mas len 68 000 gramov? To je neskutocne malooo....podvyziva...


MKbaby
13. 04. 2014
Dát tip

Chyba je v přísunu správné stravy, Kočkodane. Můžeme tě s Hankou vykrmit :)


Kočkodan
13. 04. 2014
Dát tip
Naleji vám cistého krabicového vína – já se do vaseho labuznického krouzku vlastne vubec nehodím. Jsem neskutecne mlsný a muj jídelnícek je nesmírne chudý. Rád Vítezného úhora asi nikdy neobdrzím. Pri relativne malé výsce 1 715 milimetru dosahuji hmotnosti priblizne 68 000 gramu. Takze pomlaskávat si s vámi budu asi zrídka, já zustanu spís jen u pokecávání. :-)

8hanka
12. 04. 2014
Dát tip

ked ja som skor na to masko:)


MKbaby
12. 04. 2014
Dát tip

A co takhle Řád chlupatého knedlíku? :)


8hanka
12. 04. 2014
Dát tip

uz sa tu citim zase ako doma:)

Jedlo rozvoniava, chlapci sa skadlia, Toscanka ma nenapadne vytlaca z poprednych pozicii, ale to nevadi, som rada, ze sme silna stvorka:)

(Aj ked jedalnicek a vahu Kockodana este natolko nepoznam)

Ja by som navrhovala Medzinarodny titul , nieco na sposob jedinecna papulka ( s podtitulom, nielen skvele je a vari,  ale aj slovom a pismom  sa  dari)

pripadne rád peceného bôčika


MKbaby
10. 04. 2014
Dát tip

No, čtení tvých komentářů občas také vyžaduje pevné nervy :)


Kočkodan
10. 04. 2014
Dát tip
Já si myslím, ze my vsichni, kterí cteme tvá díla, bychom si zaslouzili Medajli Za hrdinství. ;-)

MKbaby
10. 04. 2014
Dát tip

To by musel být asi Řád Květoně Zahájského :)


Kočkodan
10. 04. 2014
Dát tip
MK, ta tvá nominace na titul Národní lump (velké písmeno tomu dodává více vznesenosti) me pobavila. Já bych ale bral i ekvivalent v podobe Rádu Klementa Gottwalda.

MKbaby
10. 04. 2014
Dát tip

Děkuji :) Navrhuji pak zavést po vzoru někdejších uměleckých titulů ocenění zasloužilý lump a národní lump. Přičemž navrhuji Kočkodana na národního lumpa; sice lumpačí z exilu, ale statečně :)


Toscana
10. 04. 2014
Dát tip
No samosébně, že jsi zařazen mezi lumpy, MK! :-)))

MKbaby
10. 04. 2014
Dát tip

Kočkodan: Mně tedy od Hanky stačí místo objetí a pocelování nadívaný bůček. Jednak mne ani Hanku kvůli němu nepřizabije moje drahá tříčtvrtka, jednak bůček potěší větší množství mých orgánů než objetí, byť od tak milé osůbky, jako je Hanka. I když... obejmout by asi šlo, ale nejdřív ten bůček, prosím :)

Toscana: Mám si to vysvětlit tak, že i já jsem lump? Pak je to tedy pocta :)


Toscana
10. 04. 2014
Dát tip
Kočkodane, to je poklona - s lumpama totiž nikdy není nuda! ;-)

Kočkodan
10. 04. 2014
Dát tip
Hani, ne ale aby to skoncilo jedním obejmutím s pocelem a byla potom zase treba dvouletá pauzicka. :-(

Kočkodan
10. 04. 2014
Dát tip
Toscano, ted mám dilema jako prase - zlobit se ci radovat? Byl jsem nazván lumpem, ale zároven bych ti chybel. Musím se nad tím dukladne zamyslet. :-)

Toscana
10. 04. 2014
Dát tip
MKbaby - trojitá večeře mi fakt nehrozí, to bych neprolezla za chvíli futrama, ale co se mlsné huby týče, v tom případě vám partu nepokazím (jen toho prostě nesmí být takové kopce na talíři). 8hanka - já to radši zkoušet nebudu, ti místní lumpové by chyběli mně jako první... :-)))

MKbaby
09. 04. 2014
Dát tip

8hanka: On málokdo dokáže tak krásně básnit o jídle a povýšit jídlo na umění jako ty. A pochopitelně jako já :)


MKbaby
09. 04. 2014
Dát tip

Tosca: Nikam se neztrácej, byla by tě škoda; jestli chceš, přidej se k našemu bůčkování a trojitým večeřím :)


8hanka
09. 04. 2014
Dát tip

chlapci moji, slzim dojatim, tak predsa len niekomu chybam....Kockodanku, Bejbinku, mohutne vas objimam a posielam pac aj pusu:)

Toscanka, skus, inde na mna rychlo zabudli, tu si spomenuli, huraaa, huraaa, huraaa....

P.S. Kockodanku - ono je to skor o pecenom bociku ako o cukrovani


Toscana
09. 04. 2014
Dát tip
MKbaby + Kočkodan: Koukám, že bych se měla taky na chvíli odmlčet, abych byla takhle radostně vítaná... :-)))))

MKbaby
08. 04. 2014
Dát tip

Á, Kočkodánek mi závidí kamarádku. Ono tedy je co :)


Kočkodan
08. 04. 2014
Dát tip
Po vasem ukonceném cukrování si tedy i já dovolím projevit radost zvýskytu osubky Hanky. :-)

8hanka
08. 04. 2014
Dát tip

Pioniersku satku nosim vzdy, ked idem niekam na vylet, lahko ma potom najdu:)


MKbaby
08. 04. 2014
Dát tip

Sny o jídle já mám každou noc :)

Jestlipak nosíš, Hani, ten pionýrský šátek, co jsem ti posílal?


8hanka
08. 04. 2014
Dát tip

dakujem, Inak by to cez PC ani neslo:)

Dnes budem mat urcite skvele sny, platonicke samozrejme,  s plnym tanierom:)


MKbaby
08. 04. 2014
Dát tip

Ja ťa tiež ľúbim, Hanka, i vďaka tvojej láske k jedlu :) A tiež platonicky :)


8hanka
08. 04. 2014
Dát tip

jeeej, ja ta tak veeeelmi lubkam, platonicky samozrejme:)

Nos strkam do chladnicky,  tam je jedlo v pouzitelnom stave, do mraznicky nie:)


MKbaby
08. 04. 2014
Dát tip

Jsi nezapomenutelná, Hani. Tos mohla snadno přijít k omrzlině nosu :)


8hanka
08. 04. 2014
Dát tip

MKBaby, diky, ze si ma este pamatas:)

Ja neviem, kde som bola, asi najskor  s nosom v chladnicke:)


MKbaby
08. 04. 2014
Dát tip

8hanka: To je dost, Hani, že ses zastavila. Kde jsi byla tak dlouho? :)


MKbaby
08. 04. 2014
Dát tip

Toscana: Koukám, že jsem vybral zajímavé téma - sovětský televisor do každé rodiny :) Ona kdyby se ta Junosť dobře roztočila na přívodní šňůře, skolila by možná i slona :)


MKbaby
08. 04. 2014
Dát tip

Alegna: Nepáchej hned kvůli mým veršům sebevraždu, byla by tě škoda :)


8hanka
08. 04. 2014
Dát tip

konecne jedlo:)


Toscana
08. 04. 2014
Dát tip
Naší byvší Juností bych jelena nezabila - možná tak morče... A to zase jedí jen v Peru. :-)))*t

Alegna
07. 04. 2014
Dát tip

asi se z Tee picnu :)


MKbaby
07. 04. 2014
Dát tip

Snad disponuji měkkýšem,

proto tu ale nepíšem...

 


Kočkodan
07. 04. 2014
Dát tip
Más mekký nos a snad i kosti, taková lez...my dva a ctnosti...

MKbaby
06. 04. 2014
Dát tip

Jsme přec oba muži ctnostní -

sirky budou domácnostní :)


Kočkodan
06. 04. 2014
Dát tip
Na tvoji nabídku provedu kálení, pokud to nebude rodinné balení.

MKbaby
06. 04. 2014
Dát tip

Evženie: Když nejde televisor za jelenem, musí jít jelen za televisorem :)


MKbaby
06. 04. 2014
Dát tip

Pokud se potkáš s Athosem,

pošli ho ihned, a to sem.

Stane se jistě ozdobou sbírky,

já ti dám za něj flašku a sirky :)


Tahat se s televizorem do lesa není zrovna nedělní zábava.*


Kočkodan
06. 04. 2014
Dát tip
Nez se nám objeví cervená na nose a budem po pití pomerne skleslí, nemohu nezmínit starého Athose, i to byl prijímac z produkce Tesly. Stával nám na stolku u sekretáre, kdyz obcas potemnel, tak nastal nárek.

MKbaby
06. 04. 2014
Dát tip

Diana:

Dám si pozor na myslivce,

na vodky i becherovky,

mohlo by se státi lehce -

natáhnout bych mohl krovky :)


MKbaby
06. 04. 2014
Dát tip

Tomu se mi věřit nechce,

že to byla vivisekce!

Překvapím však kočkodany -

na Blaník jsem očkovaný!

 

Asi by jsi pěkně zasyk,

když ti na prst pustím Klasik,

sil by ubývalo valem,

mlátil bych tě Festivalem.

 

Že mám slabost pro opičky,

nechejme už stranou Teslu,

napijme se borovičky,

věrni opilcovu heslu:

 

Na zdraví!

 


Kočkodan
06. 04. 2014
Dát tip
Nás rozhovor skoncí v hádce, delám na te ty ty ty ty, nezabil jsi paroznatce, vzdyt byl pouze prizabitý. A tak jeho porcování probíhalo v zivé tkáni! Za to, ze jsi krutý maník, usmrtím te Teslou Blaník.

Diana
06. 04. 2014
Dát tip
Dej si pozor na myslivce, ať tě nepřistihne, sice za pytláctví těžký prachy budeš solit - žádný strachy. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru