Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Já a pan Kovařík v pořadu Na vrcholu televize Metropol

09. 04. 2014
5
12
1331

12 názorů

Proklatí básníci!!!! :D :D


Vaud
14. 04. 2014
Dát tip

hahaha - legendární kroměřížská noc - ten druhý byl zástupce šéfredaktora Trnek brnek Ivan Křemeček :-)) a následně pak u mě  na hotelu spala celá redakce TB načerno. Já jsem musel odjet ráno na nějakou zkoušku do Prahy a uklízečka je tam zamkla. Křemílek pak volal na recepci a ptal se v jakém jsou městě :-) 

čili literární sudičky byly ve formě :-) 


Kokrouč
13. 04. 2014
Dát tip

výbornej interpret. akorát co občas do zp pustil bylo dost e-e. to už pak mohl přednášet kdo chtěl:-)


To je přesně ten reason... Nutno podotknout, že jsem se k publikování poezie dostala tak, že mě Vaud posbíral ještě s jedním chlápkem před diskotékou v Kroměříži a když jsme se dostali k tvorbě, odkázal mě na Písmák. Tady jsem potkala Pupu (Rimmer) a věci nabraly jiný směr. Děkovat náhodám či osudu? Fuck it all...

 

Tvořím a je mi skvěle!

 

Mrkněte kdyžtak ještě na www.fuckyourlife.cz

 

Pak Kovařík je úžasný člověk a pokud se mi s ním ještě podaří prezentovat tvorbu, můj život je z části naplněn. ;)


Martas1985
10. 04. 2014
Dát tip
hodne me to inspirovalo a nabudilo k dalsi snaze se zlepsovat,jednou mit treba taky cteni a sbirku

Vaud
10. 04. 2014
Dát tip

ten recitující pán je démon :-) skvělé 


reptile
09. 04. 2014
Dát tip

Ale ono je přinejmenším zajímavé slyšet svoje básničky v podání někoho jiného.

Vzpomínám, že mě tenkrát v devadesátém překvapilo, jak odlišně od mé původní představy Mirek některé věci uchopil.

Každopádně je lepší, když Tvoje básnička osloví jinak, než jsi původně zamýšlela, než když neosloví vůbec :-)


O děkuji! :)

 

Spíš si tak říkám: kdo má pro začátek číst mé texty nahlas, když ne já?! :D

Stejně dojdu pravděpodobně uznání až po smrti, pak bude dost prostoru mě interpretovat. ;) :P


reptile
09. 04. 2014
Dát tip

Já bych to zas tak úplně nezatracoval. Viděl jsem Pavlu v únorovém ZP a nedostatky přednesu, intonace apod. zase kompenzuje možná malinko naivní, ale kouzlo prožitku a bezprostřednosti. Jiná situace ovšem je, když je básník úzkostný introvert - o tom se budete moct přesvědčit teď v dubnovém ZP, kde bude Mirek hostit m.j. i mě ;-)


Já osobně nejsem zastáncem toho, že někdo čte vlastní texty.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru