Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klimbám

14. 04. 2014
13
28
1318
Autor
MKbaby

Inspirováno R.L. - Klimbám

Sedím tu a klimbám,
poslala mne k limbám.
Až mne pošle k šípku,
asi pozná JIPku...


28 názorů

MKbaby
25. 05. 2014
Dát tip

Ah, so... Díky za vysvětlení :-)


MKbaby
24. 05. 2014
Dát tip

RES jako reset? :-)


Toscana
19. 04. 2014
Dát tip
Jo, to už zní mnohem líp a rozhodně je to to poslední, s čím bych měla problém nejen na Velikonoce. ;-)))

MKbaby
19. 04. 2014
Dát tip

No dobrá, tak ti místo pomlazení přeji alespoň pomazlení -  a to lze dělat i kdykoliv jindy, bez ohledu na kalendář :)


Toscana
18. 04. 2014
Dát tip
Jak jinak, než oddaně??? :-))) Mj. pomlazení obuškem upleteným z bužírky si velmi ráda odpouštím již mnoho let. Podlitiny nejsou zrovna přesně to, co bych si na Velikonoce přála, a už vůbec nemám chuť dělat hromosvod pro frustrace z žen, které si někteří takykoledníci tento den přes bužírkové pendreky vybíjejí. Řečeno stručně: v pondělí velikonoční je u nás zamčeno a kdokoli u dveří zvoní, má smůlu. A tak to i zůstane, dokud mě zdravý rozum neopustí. :-)))

MKbaby
18. 04. 2014
Dát tip

Než ležet bezmocně na JIPce,

raději ležet na Jitce,

na Šárce, na Klárce, na Daně...

Samozřejmě že oddaně :)

 

Děkuji za amnestii, děvčata, a přeji Vám v pondělí pěkné pomlazení Vašich jistě nádherných pozadí :)


Toscana
18. 04. 2014
Dát tip
A já tě na JIPku ani neposílala, MK... :-))) Pěkné Velikonoce oběma.

Diana
18. 04. 2014
Dát tip
No, to je fakt! Nedomyslely jsme to! Tak já za sebe tu JIPku odvolávám ;-) A přeji hezké velikonoce! Každý úsměv dobrý!

MKbaby
18. 04. 2014
Dát tip

No to je od vás hezké, dámy, ale kdo bude mezitím držet uměleckou úroveň Písmáka, když já budu v base nebo na JIPce?


Diana
18. 04. 2014
Dát tip
Tosca - Já jsem tě dobře pochopila! Jen by se mi víc líbilo poslat na JIPku MKbaba - no promiň, MK baby, ty sis s tou JIPkou začal :-)))

Toscana
18. 04. 2014
Dát tip
Dianko, no já to měla přečtené dobře - v base u basy skončí MKbaby až tu dotyčnou pošle na JIPku, a to mu pak prokurátor spočítá... :))))

MKbaby
16. 04. 2014
Dát tip

Ne. Ani o těch z Číny :)


Kočkodan
16. 04. 2014
Dát tip
Doufám, ze nemluvíte o botách pocházejících ze Spanelska.

Diana
16. 04. 2014
Dát tip
Mně taky dali botu! (A ne jednou...:-(

MKbaby
15. 04. 2014
Dát tip

Alegno, aby ti nedali botu na auto jako mně :)


MKbaby
15. 04. 2014
Dát tip

Diano, Tys mne prokoukla :) Ženu ani květinou až se ucho utrhne :)


Alegna
15. 04. 2014
Dát tip

:) mě posílaj do Prčic, prý dostanu botu


Mě zase posílá do paďous. Naštěstí se na to nic nerýmuje. (-:


Diana
15. 04. 2014
Dát tip
Koč - Ta tvá dívka nemá formát neumí se vyjádřit já jsem v tomto směru vzorná: posílám je rovnou v .. (pryč)

Diana
15. 04. 2014
Dát tip
Tosco, je to jinak, vynechal to "m" v posledním verši. :-)*

Toscana
15. 04. 2014
Dát tip
A ty si pak budeš moct zahrát v base na basu :-)) *t

Kočkodan
14. 04. 2014
Dát tip
Chrápu tady, oci v R.E.M.u, v hlave spinkaj také i vsi, do háje ted jeste k vsemu poslalo me devce byvsí. Telo tlumí litry vína, navstívil jsem hroznej pajzl, destinace byla jiná, rekla za cíl...prímo hajzl!


Čudla
14. 04. 2014
Dát tip

/*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru