Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha z kostela

20. 04. 2014
14
13
985
Autor
aleš-novák

oblek kněze

je vlivem častého používání

poněkud omšelý


13 názorů

Toscana
22. 04. 2014
Dát tip
Kočkodane, to snad ani né, ale pro sichr jsem jemně upřesnila, že omšelý oděv bezdomovců u hlaváku nemusí nutně znamenat, že to je jeden farář vedle druhého :-))))

ano, je to tak. to jen my, chudí bezvěrci, máme jeden oblek k maturitě, svatbě i do rakve...


Prosecký
22. 04. 2014
Dát tip

Musí ovšem jít o mešní roucho. Upozorňuji vás, bezvěrce, že kněz mívá "obleků" (jak říká Aleš) více. V mešním rouchu třeba nekřtí, ani neuděluje poslední pomazání. Tím méně že by se v něm účastnil výrobní porady u děkana.


Kočkodan
21. 04. 2014
Dát tip
Toscano, nemyslís si doufám, ze jsem Alesovu úvahu nepochopil. Takové uvazování by bylo nepochopitelné. :-)

Toscana
21. 04. 2014
Dát tip
Kočkodane, ono je to spíš tak, že o mši prostě farář trošku omší... :)))

LV
21. 04. 2014
Dát tip

je to vplivem častého požívání omšelého vína ?


Třeba s navrácením majetků dojde i na nové ošacení.:-)


MKbaby
20. 04. 2014
Dát tip

Nemá chybu :)


Kočkodan
20. 04. 2014
Dát tip
Nemeli bychom ale podle omselého odevu usuzovat na zvýsený výskyt knezu napríklad v okolí prazského hlavního nádrazí. Mne mimochodem pripadá oblecení pracovníku krematorií zpravidla velmi vyzehlené. A jeste malickost - vtipné. :-)

Diana
20. 04. 2014
Dát tip
:-)

Toscana
20. 04. 2014
Dát tip
Napadlo mě ještě, že je i trochu okaděný... :)))

Toscana
20. 04. 2014
Dát tip
To sedí!!! :))))) *t

Zordon
20. 04. 2014
Dát tip

to je značně trefná úvaha :D


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru