Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

dozvuk Máje v sauně

02. 05. 2014
3
11
1532
Autor
Josephina

 

 

 

natěšený smil

si vede uzardělé děvče

do rozpálené sauny

 

 


11 názorů

Antoncek
21. 05. 2014
Dát tip

Výborná barvotisková karikatura! Snad jsou ta adjektiva přepálená schválně a ne jenom kreč. T.


Alegna
05. 05. 2014
Dát tip

Josefinko, sauna je prima a ještě jsi představou sauny rozpálila Kočkodana, ten zase Dianu a vzniklo Ti tu pěkné melo drama :)


Josephina
04. 05. 2014
Dát tip

:-)) jsem ok


Diana
04. 05. 2014
Dát tip
Život jí visí na nitce - a je to tvojí vinou! tak držme palce sanitce, jež uhání už s Josefínou... (Kočko, autorka už nás brzo zabije oba. Nechme toho!)

Kočkodan
03. 05. 2014
Dát tip
Ted JÁ bez velké rutiny spojuji ústní dutiny resení prinejmensím divný naprosto kontraproduktivní dochází k tragickému zvratu dostal jsem dívku do komatu!

Diana
03. 05. 2014
Dát tip
Nechci se vůbec do děje mísit, (zejména, když je česnek ve hře!) Koukej už Pepičku rychle vzkřísit chovej se slušně a víckrát nehřeš!

Kočkodan
03. 05. 2014
Dát tip
Vskutku ta jedna ze statecných Josef, ac skácou pupínky (obrovský rozsev) a je to opravdu, opravdu hustý, k hube se prisála krásnymi ústy, úspesne pomohla k delsímu veku, i kdyz jsem zapáchal po cesneku. Není vsak nadclovek tahleta roba, kolena podklesla, chvilková mdloba...

Diana
03. 05. 2014
Dát tip
Takhle to nesmí skončit, ne do těchto konců dorůst! V soucitné náruči spočine, vzbudí se dýcháním z úst do úst :-)

Kočkodan
03. 05. 2014
Dát tip
Chtel jsem se dotknout autorcina telícka, vsak ihned me klepla Pepicka, nechtela pozitek z mého stvolku a ted jen zírá na mrtvolku...

Diana
03. 05. 2014
Dát tip
:-)* Kočka, jak známo nenechavý, hnedle byl v sauně celý žhavý Když mělo dojít na scénu v ledovém skončil bazénu :-(

Kočkodan
02. 05. 2014
Dát tip
Mám predstavu troufalou být s autorkou pod parou fantazii musím krotit nebudem se spolu potit :-(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru