Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zadání 81. SUPERKOULE - konečný počet děl: 2

07. 05. 2014
0
29
1350

 

Soutěžní díla postupně naleznete přehledně pod nickem soutěž KOULE. Pokud ho máte v oblíbených, budou vám na všechna soutěžní díla chodit avíza. 

 

<< soutěžní díla >>

 

 

 
Forma:    próza - povídka, miniatura, fejeton.. případně poezie v próze

 

 
Téma:    “A přitom máme přece každý tak rozdílnou taktiku, Napoleon a já. On vítězí v útočných válkách a já – já prohrávám své obranné bitvy.”  - odražte se, inspirujte se a pište -  zdroj citace  vám prozradím po uzávěrce.         

         

Čas:           Příspěvky zasílejte do neděle  11. 5. do 21:00 

                   hlasovat bude možno do úterý  13.5. do 21:00 

 

 

 

Důležité informace:

Pozor!!! Soutěžní text nezveřejňujte pod svým nickem, ale zašlete zprávou na nick soutěž KOULE, který jej zveřejní za vás (hned jak si všimnu došlé zprávy, takže ve 2:00 málokdy).

Soutěžní díla musí být napsaná PO vyhlášení zadání každého soutěžního kola, dříve publikovaná díla nebo "šuplíkovky" - pokud budou zjištěny v průběhu soutěžního kola nebo po něm - budou hodnocena jen mimo soutěž. 

Také prosím zapomeňte na vlastní svéráznou úpravu – tu si pak můžete dopřát po skončení soutěžního kola na vlastní stránce). SUPERKOULE je totiž „anonymní KOULE“, více ZDE.

 

Autory zároveň chceme upozornit, že v průběhu soutěže ani po jejím ukončení nebudeme na přání autorů zaslané texty vymazávat, důvody naleznete v klubu. Pište proto s rozvahou.

 

Soutěžní texty můžete po skončení hlasování zveřejnit pod svým nickem.

 

Pod svými díly samozřejmě nemůžete během hlasování reagovat jako autoři, nezapomínejte na to, prosím!!!

 


29 názorů

sveřep
14. 05. 2014
Dát tip

tak jo, tak asi ta ségra Napoleona to řekla?  


prostě náročné zadání, no...asi venku málo prší, všichni okopávají zahrádky

nevím, co praví historické zdroje, ale v té knížce to Josefína neřekla  :o)


sveřep
12. 05. 2014
Dát tip

Zdenda - no taky jsem to poznala, ale co bych to sem psala, žejó. Pravda, trochu zarážející, že nikdo nenapsal o nějaké Josefíně  :) ,

kteráž toto v knize řekla


tak tak, ty ironiku noblesní - užij si to  :o)


kvůli tobě by to fakt nebylo  :D


tak to vypadá na první kolo bez soutěžních příspěvků - no, všechno je jednou poprvé - pak vám sem dám aspoň úryvek z knihy, abyste si početli aspoň trochu  :o)


to byla původní K.O.U.LE.ale SUPERKOULE je už odnož, Vaude  :o)


Vaud
08. 05. 2014
Dát tip

btw - soutěž vymyslel(a) řádek - název já :-))


ano ano - to je pravda - byl to původně jeho +& projekt - nějak se pak ale nechali všeci kolem zabanovat nebo jinak vymizeli a zbylo to na mne

ale rýpat umí teda MM ze všeho nejlíp - občas i věcný je, ale to už bývá mnohem výjimečněji


Hanussen
08. 05. 2014
Dát tip

Já neznám ani autora ani  to dílo, takže je mi prozrazení celkem fuk :D


Méďo - nejde to smazat dokonale, pokud myslíš ten koment a zadání mazat nebudu - tak snad se najde pár lidí, kterým ten citát něco spustí v hlavě - a budou to přínosné pochody mozkové :o)


dík za zdůvěření se, ale za prvé je mi tvůj názor na sračky u zadele a za druhé kdybych chtěla. aby to tu figurovalo, napsala bych to do zadání

koník


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru