Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

      Napoleon

14. 05. 2014
9
14
1248
Autor
martinez

jeho největší láska 

 

Miloval ji. Nejvíc na celém světě. Byla sladká a opojná. Naplňovala ho i ve chvílích, kdy byl sám. Stačilo vědět, že je nadosah. Ale vůbec si jí nebyl jistý. Často pochyboval - o ní i o sobě.
Přišel i čas, kdy byli odloučeni, ale on přesto věděl, že se k němu vrátí.
Že se on vrátí k ní. Byli si souzeni. Kdykoli je osud rozdělil, on žil jen pro návrat k ní. Ona na něj čekala.
Rozcházeli se a scházeli, ztráceli a nacházeli. Čekala. Počkala. Několikrát. Pak se ho nabažila. našla si jiného, pak dalšího. A další, které hýčkala ve své náruči.
Pořád stejně sladká, dokonce čím nedosažitelnější, tím sladší se mu zdála. Miloval ji a trápil se pro ni. Bez ní. A bez ní nakonec v zapomnění zemřel..

 


14 názorů

pété
23. 05. 2014
Dát tip

krásné. a to stačí. ba co víc, to je všechno.....t


martinez
14. 05. 2014
Dát tip

tu šifru způsobilo jen chybějící "c"

a že to je Napoleon tu visí celou dobu, to nemuselo nikoho napadat, paní  :o)

díky vám tu, a speciélní dík císařovně Josefíně  :o)


Josephina
14. 05. 2014
Dát tip

ale bývá to i nedosažitelný, -á milá .... máš to dvojznačné, jak se zdá, hezky napsané


Diana
14. 05. 2014
Dát tip
Kdo ví, co tím Danny sleduje! Je nějakej moc chytrej! Aby ses ještě nezklamala! To bych ti nepřála - a Vigan jistě taky ne... ;-)

martinez
14. 05. 2014
Dát tip

já píšu jak potřebuju - ale vy neumíte číst, když od Napoleonovy největší lásky se dostanete k flašce kdo ví čí  :o)

a Danny je odvčil můj nejoblíbenější čtenář - jj, je to "mo"  :o)


Diana
14. 05. 2014
Dát tip
Vigan - tentokrát jsme naprosto splynuly v duších. Přesně tak jsem přemýšlela a ze stejných důvodů - jen to "pořád stejně sladká" mi holt evokovalo Becherovku. :-) (Tak na tvoje zdraví, Vigan :-))))

Danny
14. 05. 2014
Dát tip
moc? *

martinez
14. 05. 2014
Dát tip

já nevím kerým směrem se vám to přemýšlení zvrhlo.. teda vím kerým, ale netuším úplně proč?  :oD

to je Napoleonova největší láska, ne čtenářů!


Diana
14. 05. 2014
Dát tip
A já myslela, že jde o Becherovku :-)

Impresse
14. 05. 2014
Dát tip

*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru