Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cigánska republika

15. 05. 2014
2
11
995
Autor
Flinstón

 

 

Aj tak sa s nimi nebude nikto

páriť s našinských

Vzniká cigánska republika kde

menšina bielych bude musieť

zarobiť na sociálne dávky pre

vačšinu čiernych

Koľko chcete mať detí pýtala

sa redaktorka cigánky v osade

Štyri mám.... aj desať ešte povedala

To je všetko čo može svojmu

mužovi ponúknuť

To je všetko čo može štátu ponúknuť

Kopu detí nevzdelaných

očakávajúcich že sa biely o nich postarajú

Bojíme sa že nám prikážu v zákone

aby na nich biely robili

Veď to už je uzákonené


11 názorů

StvN
31. 05. 2014
Dát tip

Blbost. Většinu se dozvíš u knih. Nebo snad někdo z tvých kamarádů je Dostojevskij nebo Kant? Jestli se učíš jenom od kamarádů, tak odkud se učí oni? A kolik toho tak mohoou znát, když se učí od sebe vzájemně?


Flinstón
20. 05. 2014
Dát tip

Tak že z toho čo vieš si veľa sa dozvedel práve od kamarátov...


StvN
19. 05. 2014
Dát tip

A k tomuhle zaveru jsi dosel jak?


Flinstón
19. 05. 2014
Dát tip

Ja zase nechápem ako možeš tvrdiť že si sa snáď všetko naučil od seba?


StvN
18. 05. 2014
Dát tip

Nějak nechápu, proč mi tu říkáš, co ti povídali kamarádi. To nemáš vlastní názor?


Flinstón
17. 05. 2014
Dát tip

Najjednoduchšie riešenie zbaviť sa problému silou proti slabému.

Ja vobec nie som zástanca tohto riešenia.


Flinstón
17. 05. 2014
Dát tip

Raz mi jeden kamarát povedal že cigán sa musí báť. A ja vravím, že každý kto robí zle sa uvedomí až vtedy keď sa bojí, že dostane po hube.

Aj ja by som si niekedy zaslúžil. Keď útočného cigána niekto napadne a vráti mu len to čo urobil niekomu, že niekoho zbil začne sa brániť, že je to rasizmus. Keby do rána zbledol nemal by sa načo vyhovárať. Ďaľší kamarát mi povedal keď som mu povedal aby tu nebolo ďaľšie Kosovo.

Povedal som to preto lebo ke´d som raz cestoval do Žiliny malí cigáni robili rozruch vo vlaku kričali zlató, peniaze a vtej trme vrme rodičia chceli kradnúť...ten kamarát mi povedal:keď sa budú správať tak ako sa správajú biely budú mať stále navrch. Keď tu bude chudoba a bude ich viac tri krát ako bielych aby ešte tu nebol naozajďaľšie Kosovo.

Bránite ich akoby na Slovensku ich chcel niekto vyhladzovať. Z tohto dovodu by vzniklo určite Kosovo. Musí sa to nejako riešiť tá vysoká populácia...


StvN
17. 05. 2014
Dát tip

Aha, tak tady už je to jasný.


Flinstón
16. 05. 2014
Dát tip

Dík...za patnásť rokov má byť na Slovensku každý desiaty cigán. To tu bude myslím poriadne nebezpečno....


Diana
16. 05. 2014
Dát tip
Je to tak...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru