Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

09. 06. 2014
1
9
1383
Autor
Josephina

 

 

 

plně platinová Pavlína pondělní porci pilátes

 polyká

pohodový přítel Pavel první popolední plzeňské pivko

 

 

 

 

 

 

 


9 názorů

Antoncek
20. 06. 2014
Dát tip

Tý jo! Jak to, že to nemá ani jeden Tipec? Nechtěli Ti ho zatnout? Suchaři!! Neřekl bych, že je to marné. Neřekl bych, že to nemá vtip jako nějaké ty slovníčky apod. Možná bys neměla některé věci říkat na plnou tu, ústa (keep smajlík).


Kočkodan
14. 06. 2014
Dát tip
U tvého dílka jsem si vsiml jedné veci - vsechna slova zacínají na stejné písmeno. To je opravdu strasne zajímavá náhoda...

oran
11. 06. 2014
Dát tip

:-)


rybkaH
11. 06. 2014
Dát tip

já taky, orane:)))))))))))))))


oran
11. 06. 2014
Dát tip

jak jsem videl polyka, tak se mi to preplo a uz s tim neslo nic delat..


Josephina
10. 06. 2014
Dát tip

jste príma, holky! (jen jsem taky ale chtěla jemně naznačit, jak jsme my ženy snaživé ..... p ....)

http://www.neznamto.cz/?p=431


Pokud Pavel polyká první podlední pivko při polední pauze na pivní promenádě.......a v tomhle vedru, je to prostě pitomec.:-)))


Diana
09. 06. 2014
Dát tip
Co tam dělá ten "žíznivý!?" :-) ..po pivku prahnoucí Pavel první popolední půllitr plzeňského pohodlně polyká při pohodovém přátelském potlachu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru