Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Návrat

14. 06. 2014
7
6
712
Autor
kontraphunka


      Dnes jsem se vrátil do Vysokých Tater. Nebyl jsem tu tři roky.
      Kráčel jsem kamennou pěšinou. Nejdřív lesem, a pak už méně porostlými svahy k horské chatě.
      Na recepci jsem si od správce vyzvedl klíče od pokoje v prvním patře. Vyšel jsem po schodech, otevřel tu útulnou dřevěnou místnost a na postel položil batoh. Ta vůně vzduchu je tu opravdu specifická — doma v Čechách ještě horké léto, a tady plný podzim až v pokoji.
      Dole v restauraci jsem dostal výbornou zelnou polévku. Říkal jsem si, že se před večerem ještě trochu projdu v okolí chaty. Procházet se v té nízké žlutozelené trávě bych mohl celé hodiny.
      Zpátky v pokoji jsem si chvíli četl a potichu si pouštěl Famous Blue Raincoat.
      Když se začalo šeřit, přešel jsem ještě rychle k oknu, abych se znovu podíval na tu scenérii. 


Vrcholky hor
lišácky se ukryly
do hor z oblaků 

 


6 názorů

Antoncek
20. 06. 2014
Dát tip

Vidím, že nejsem sám, který musel zjistit "haibun". Ale obsažené haiku se mi zdá výrazně lepší. Nejsem teď schopen jásat nad "japonským cestovním deníkem", pár takových textů jsem jistě četl, v mém kulturním kontextu od prózy ,,,blablabla.

Možná to zcela naplňuje formu haibun, za haiku samotné - protože mi víc "dovoluje" - T.


Pěkná miniaturka, ale čekal jsem haiku :D :D


e.eucrow
15. 06. 2014
Dát tip

jo*


Josephina
15. 06. 2014
Dát tip

se lišácky ukryly :-)


verulinda
15. 06. 2014
Dát tip

parádní


Diana
15. 06. 2014
Dát tip

Pěkné - i s tou předmluvou *


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru