Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na dračku

Dobrý den, prosil bych jednu.

Nepředbíhejte, já tu byl dřív!

Já tu byl první, přátelé, a vzal bych si rovnou dvě. A platit budu šekem.

A já si vezmu tři!

Nechte toho a uvolněte mi místo, vy akulturní dobytkové, jdu si pro svůj zamluvený tucet...

Tak to teda ne, zpomalte! Tucet? Musí se dostat na všechny!

Co do mě štoucháte, vy hovado? A přestaňte laskavě předbíhat!

Dejte sem okamžitě pět kusů, pane prodavači, nebo mě snad trefí šlak!

Přestaňte se na mě lepit! Jste buzerant nebo co?

Můžu platit kartou? Ne? Já nemám hotovost, sakra! A co takhle tenhle zlatý zub? Šlo by to? Skvělé! Jdu si ho vyrazit ven na chodbu a hned jsem zpátky!

Pán velkomožný prodavač, daj mi taky jednu, peňaze nemám, ale donesu, donesu! Zajtra! Tady si vezmou do zástavy mojho synčeka.

Zařaď se na konec fronty, ty černá svině!

Když si jich koupím deset, dostanu nějakou množstevní slevu?

 

Vážení přátelé, takhle nějak to bude vypadat v každém knihkupectví, až konečně vyjde má básnická sbírka!


14 názorů

rybkaH
24. 07. 2014
Dát tip

dobrý- KONEČNĚ jsi mě zaujal..dávám tip:)


Egil - myslím, že bychom se mohli domluvit.

Max Hutar
20. 06. 2014
Dát tip

A jaké reakce budou mezi Vietnamci? Koupí si i oni Radovanovu sbírku, aby ji mohli s přirážkou prodávat i o víkendech do desáté hodiny večerní?


Kočkodan
19. 06. 2014
Dát tip
Já to jen podskrábnu u Danny a mám vymalováno.

black8
19. 06. 2014
Dát tip

pobavilo :-) *


egil
19. 06. 2014
Dát tip

Mohl bys třeba vydat sbírku o tom, že vydáš sbírku! To by bylo příjemné téma - a zesílil bys (takovou temtizací) čekání na druhou sbírku... A v mezičase bys mohl rozjet reklamní kampaň:

Pruhované plakáty, reklamy na pruhovaný obal? 3D brýle přibaleny, ve fólii přitaveny? Slevy při placení máminou kreditkou?

Prostě bys kolem svého proužkatého hypsta'-fetišismu mohl konečně vytvořit pořádný kult"... Ať má ten koncept nějakou vejšku...

Rád budu tvůj marketingový poradce - za 27,5% výdělku ze zisku z prodaných výtisků. Nebo to všechno dáš rodičům na nájem?


oran
19. 06. 2014
Dát tip

aspon naka zmena a zasmal jsem se


Nemůže být každý den posvícení!

Ale stejně vás miluji, i když škudlíte tipy!


Norsko 1
18. 06. 2014
Dát tip

To už přeháníš, jsi namyšlenější než jsem jsi myslel. Na všechny básníky sere bílej tesák. Howgh


Danny
18. 06. 2014
Dát tip
:))) vtipné*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru