Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Beran

26. 02. 2002
5
0
3296
Autor
alina

* * * Petule,za to, že si namísto klasiků zapisuje MOJE cintáty :o)) * * * Ufo,mému beranímu zpřízněnci ...to bylo tak, seděly jsme s Petulou v jedné hospůdce,o něčem jsme se bavily, já zalitovala, že jsem na něco zapomněla,...Petula povídá: \"To nevadí, tak příště,..\" - a mně,BERANOVI,se zatmělo před očima a vyhrkla jsem: \"-símTě, neříkej beranovi slovo P-Ř-Í-Š-T-Ě\"!!!! - a bylo :o)))

Do zdi

tvrdou hlavou

tu a tam

narážím

 

Kopýtkem křísnu

o kámen

vyletí

jiskra

 

Jen

neříkej mi

slovo:

\"Příště\"


KayTee
17. 08. 2006
Dát tip
mno jo no..znáš je líp než já... :-)* Kaytee

Sybian
08. 10. 2004
Dát tip
)))) ... mno jo, my ryby bereme "priste" jako samozrejmost, normalka, co se vzrusovat, ze? ))) dyk "zitra je taky den", "co se vlece, neutece" anebo "priste", "nekdy", atd patri k nasemu oblibenemu slovniku ) G.

alina
08. 10. 2004
Dát tip
Sybíííšku ;) ,,, todlenctonc my berani fakt neznáme, no ;) ...dupy dup *o*

alina
10. 03. 2002
Dát tip
Proklítku, ty akiko jedno!!! Bu bu bu, ty bys mě chtělo sbaštit :o(....ale já se nedám!! Dupy dup, jakože jsem beran!!! :o))))

Prokletí
10. 03. 2002
Dát tip
ali: trocha kanibalismu přece neuškodí ;o)))))) chichi m.

Petula
08. 03. 2002
Dát tip
Jo, a děkuju za věnování! Mě už zase někdo věnovak básničku!!! Jé, já jsem ráda!!! ░▒▓~_~▓▒░ ♫☼♥♪ P.S. Proklí! Neunikej roklí! Vlásky by sis zmochalo, čím by ses pak kochalo!?!

Prokletí
07. 03. 2002
Dát tip
rýmem slabší, ale je to chvilkový nápad: My váhavé setry váhy berana si povážíme rozhodnutí přijde záhy Masa je dost - tak ho sníme!!! ;o)))))))) m.

Petula
07. 03. 2002
Dát tip
Berani a váhy
zpozorují záhy,
cest společné určení
je jen zvěromučení...

Přesto spolu mohou žít...
Nikdy však nebude klid!

░▒▓~_~▓▒░
«»


Já jsem totiž váha...

Tentokrát skutečně dávám TiP z osobního zaujetí, promiňte mi to ujetí, uniknu snad i Prokletí? Prostě tak... |||-_-|||

Prokletí
07. 03. 2002
Dát tip
já se uniknu sám :(( m.

Pája
06. 03. 2002
Dát tip
:-)

Helča
05. 03. 2002
Dát tip
:-)

Sama
05. 03. 2002
Dát tip
:o)

myrinda
28. 02. 2002
Dát tip
;-))

ať žije vlastní uvědomění bravo! chicht *

Lyryk
27. 02. 2002
Dát tip
:-)

papouch
27. 02. 2002
Dát tip
my Lvi to máme v tomto ohledu jednoduššší, zařvem, prohlásíme "maňana" a usnem nechajíce si zdát krásné sny o tom, co všechno bychom dokázali, kdyby... :-))))

Vio
27. 02. 2002
Dát tip
Ne, teď ne, až jindy... já vím, na Svatýho Dindy ;-)

alina
27. 02. 2002
Dát tip
Papůůů :o)) nojo no, lev si zařve, řekne maňana, a uchrápne si...a nám beranům mezitím proletí mozek hlavou 3x tam a zpátky :o)) My totiž známe jen slovo TEĎ...a pokud možno ihned! :o) Berani jsou totiž jedno z nejnetrpělivějších znamení!!! DUPY DUP!!!! Viásku: Tys to trefil přesně :)

alina
27. 02. 2002
Dát tip
jasně, má milá :o))) DUPY DUP *o*

alina
26. 02. 2002
Dát tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru