Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

      tady a teď

08. 07. 2014
16
7
1033
Autor
martinez

..a touhy předaleko být ti polem vinicí i řekou nad svící tmou rozostřenou o mraky co slunce  nedoženou..
 

 
 
 
 
 
velryby táhnou oblohou
a na padáčcích babího léta
sebou odnesou neodeslané dopisy
 
 
dálnice chrlí jedno auto za druhým
a polyká spousty lidí
 
 
..zůstanou jen stopy v antropocénu
 
 
 
 
 
 
obloha s mraky
 
 

7 názorů

Markel
09. 07. 2014
Dát tip

*


Petr.II
09. 07. 2014
Dát tip

*


martinez
09. 07. 2014
Dát tip

díky vám tu - Andělovi obzvlášť, za vzpomínkovou momentku, takové komentáře čtu nejraději 

NFI - nedokážu se vcítit do toho co ti nesedí - třeba velryby před zdrobnělinou už jsou ok?  :o)

o té zdrobnělině jsem ani jako o zdrobnělině neuvažovala - prostě babí léto má padáčky, chmýří pampelišek taky, to pro mne není účelová zdrobnělina  (asi se včil nevymáčknu jak bych potřebovala - mně osobně zdrobněliny vadí - hlavně typu: dám ti pusinku na tvé vlásky a vezmu tě za ručičku.. pokud to píše dospělý chlap dospělé ženě, z toho bych se osypala..)

pro mne to je prostý záznam tak nějak.. ani jsem to nezamýšlela "vyšperkovávat"

ale díky  :o)

 

 


Fakt nádherný obsah, ale vzhledem k rozsahu, by to chtělo trochu více vymazlit. Nebo to je jen mnou, že mi věta "sebou odnesou neodeslané dopisy" přijde jako jazyková rozcvička před projevem. S tím, že to následuje hned po zdrobnělině... no nevím. Přijde mi, že z toho šlo vykřísnou víc.


Kočkodan
08. 07. 2014
Dát tip
Tady a ted vytvárím alespon :-)

Diana
08. 07. 2014
Dát tip
Takové nebe je často nad Vysočinou....*

Anděl
08. 07. 2014
Dát tip

Nemám slov nad tou krásou pár těch slov..a oblaků...kam to letí...

a nedá mi to se rozkecat.

...připomnělo mi to Světovou výstavu v Hannoveru, kde byl ekologický pavilón.Kromě toho, že tam byly vystaveny všechny snídaně světa....jediný nějaký přírodní národ snídá banány, čili netvoří odpad..všichni znečišťujeme už od snídaně Zemi...nakládáme jí k recyklaci porce obalů od snídaní..podílí se výrobny, pekárny, energie..atd...

...bylo v jedné hale na podlaze pod sklem vidět, jak se pohybují auta na přeplněných silnicích Země  krok sun krok. Pointa byla, že virtuální průvodkyně, která nás provázela - byli jsem jako v roce 2 200 (tak nějak) - nevycházela svými komentáři z údivu na těmito "objevenýmí vykopávkami" vyhynulého lidstva z roku cca 2060. Asi skončí antropocén??? :-))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru