Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Trapas.

25. 07. 2014
8
17
1753
Autor
Nami 99

ZE ŽIVOTA.

Stalo se to asi před třiceti lety.

"Ještě než pojedeme  na dovolenou, tak se musím podívat na ty brzdy. " Říká Jirka manželce Marušce. Vedle řady garáží,z nihž jedna patřila jim,  byla postavena nízká rampička,na které si jejich majitelé dělali drobné opravy a údržby aut. Cesta před garážemi sloužila místním jako zkratka. Jednou šla Maruška v davu s ostatními ze zaměstnání a zahlédla na rampě jejich auto.Z pod auta vyčuhovaly chlupaté nohy, na nich obuté bílé polokecky a ješté bylo vidět červené trenýrky.(Polokecky a červené trenýrky, bylo v té době u mužů hodně časté oblečení). Jenže z trenýrek vykukoval pinďour. Maruška si toho všimla, řekla si, že to nemusí každý očumovat a zašla nenápadně malým obloučkem k rampičce a pinďoura prstem zastrčila. Přišla domů, manžel seděl vkuchyni a svačil. Marušku polil studený pot. "Řek jsem Frantovi, aby nám kouknul na ty brzdy".Maruška nebyla schopná slova. Za chvíli přišel Franta s boulí na hlavě. "Představ si: ležím pod autem, šla kolem ňáká ženská, šáhla měně na něj a já jak jem se lek, tak jsem se nadzved a praštil se hlavou o nápravu."A Maruška jen mlčela a mlčela.


17 názorů

Nami 99
28. 07. 2014
Dát tip

Aleši - děkuji moc.


Nami 99
26. 07. 2014
Dát tip

Květoni - děkuji moc.



Nami 99
26. 07. 2014
Dát tip

R. L. - děkuji moc.


Nami 99
26. 07. 2014
Dát tip

Petr333 - děkuji moc.


Petr333
25. 07. 2014
Dát tip

to dokáže napsat jenom život :-D


třeba  mají středy potmě

nebo nesvítí světlo v domě

nebo když Maruška kuchtí na plotně

nevidí frantíka co do ní houpne

 


Nami 99
25. 07. 2014
Dát tip

srozumení - děkuji moc.


Nami 99
25. 07. 2014
Dát tip

blacksabbath - děkuji moc.

Ona si ale myslela,

že to je piňďa manžela.

Tak mu sáhla v místa tamty,

a on to byl frantík Franty.

 

To ale přeci měla poznat. Jako manželka,,,Ale třeba měli podobný. Kdo ví?


pinďoura prstem zastrčila.....měla vzít hůl...byl to vů:-):-):-)


Nami 99
25. 07. 2014
Dát tip

Vigan - děkuji moc.


Nami 99
25. 07. 2014
Dát tip

Kočkodan - děkuji moc.


Nami 99
25. 07. 2014
Dát tip

gabi - děkuji moc,za tipa i za upozornění.

Maruška nemohla říct ani slovo. Protože manžel by ji sprdnul za to, že nepoznala, že to není jeho pinďour a Franta za tu bouli na hlavě.


Kočkodan
25. 07. 2014
Dát tip
Opravuje Franta brzdy, pindík couhá z trenýrek, schovaly ho zenské prsty, také bych se tenkrát lek.

gabi
25. 07. 2014
Dát tip

to já bych nemlčela, vybuchla by som smiechom, ako sa poznám

toto je dobreee :)))*

máš tam 2x "na" na dovolenou


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru