Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pracovní úraz.

26. 07. 2014
3
6
1314
Autor
Nami 99

ZE ŽIVOTA

V truhlárně v Sázavě se stal pracovní úraz. Jožka Kadleců si uříznul prst. Bezpečákovi se pořád na tom něco nezdálo a trval na tom, že se musí udělat rekonstrukce. Přítomni byli: vedoucí provozu, bezpečnostní technik, mistr, vedoucí směny a svědkyně úrazu Milada Knápková. "Tak nám  ukažte, jak se vám to stalo." Vyzval Kadlece bezpečnostní technik. "No, zapnul jsem cirguli, vzal jsem prkýnko,abych seříznul hranu a takhle se  mě to smeklo. No vidíte. A je druhej v hajzlu."


6 názorů

Nami 99
27. 07. 2014
Dát tip

Kočkodan - děkuji moc.


Kočkodan
26. 07. 2014
Dát tip
Úraz prisel do truhlárny, vyhlíd si tam Jozku, musí zlobit, to je marný, ted chce rezat trosku... *** Provádí se rekonstrukce, trvá na ní bezpecák, Kadlec má zas bolest v ruce, pila rudne jako rak.

Nami 99
26. 07. 2014
Dát tip

blacksabbath - děkuji moc.

Představ si, že jsou na těle části, které máme jenom jednou.


...ty prosím...žádnou rekonstrukci nedělej:-):-):-)...ať si můžeš objednat pět piv najednou:-):)


Nami 99
26. 07. 2014
Dát tip

R. L. - děkuji moc.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru