Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zprávy odeslané na jiné číslo.

29. 07. 2014
6
13
1637
Autor
Nami 99

ZE ŽIVOTA:

Paní píše zprávu manželovi : " Představ si, že ta kráva mu chce dát dvojku z chování". Samozřejmě omylem odeslala paní učitelce.

 

Petr jede za svojí přítelkyní a ona mu už poněkolikáté píše, jak moc ho miluje,  jak se ho nemůže dočkat, jak strašně po něm touží ať jí pošle nějakou hodně erotickou sexyzprávu. Mladík zastavil, vyfotil si pinďoura a poslal omylem právníkovi, který ho vysekával z maléru.

 

Paní Jana měla milence Honzu, se kterým nechtěně otěhotněla. Dítě si chtěla nechat, ale zároveň jí hodně záleželo na tom, aby nerozbila rodinu. Napsala Honzovi SMS : " Musím tomu mýmu ještě jednou podržet, aby si myslel, že to děcko je jeho". Zprávu omylem odeslala manželovi. Dnes je šťastně rozvedená a žije s přítelem Honzou a malým Jeníkem.


13 názorů

Nami 99
30. 07. 2014
Dát tip

smyčka - děkuji moc.


Nami 99
30. 07. 2014
Dát tip

Lakrov - děkuji moc za tipa. Je to podle skutečnosti. I to s Karkulkou v zoo byla pravda. Ten klučina si to dal v hlavě dohromady podle známé pohádky.


Nami 99
30. 07. 2014
Dát tip

gabi - děkuji moc za tipa i upzornění, už jsem to opravil.


Lakrov
30. 07. 2014
Dát tip

Ta strohá oznámení jsou -- zvlášť díky uvěřitelné formulaci samotných SMS -- celkem zábavná. Inspiroval(a) ses skutečnými událostmi? :-)


gabi
30. 07. 2014
Dát tip

:):):)* ako si to asi vysvetlil právnik? že mu chce klient naznačiť, že ho považuje za k.....? :)

stašně - strašně - stratilo sa "r"


Nami 99
30. 07. 2014
Dát tip

R. L. - děkuji moc.


Nami 99
30. 07. 2014
Dát tip

srozumení - děkuji moc.


Nami 99
30. 07. 2014
Dát tip

Kočkodan - děkuji moc.


srozumeni
29. 07. 2014
Dát tip
dnakrát měř a jednou řež eveidentně platí i při odesílání SMS...***

Kočkodan
29. 07. 2014
Dát tip
Kdyz chcete pouzít Short Message System, a to platí pro Cechy i Nemce, tak velmi nabádám - meli byste dávat si majzla na príjemce.

Nami 99
29. 07. 2014
Dát tip

blacksabbath - děkuji moc


tak v těch prvních dvou případech je to na laso...

ten třetí lépe dopadnout nemohl.......T***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru