Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Loudalové

11. 08. 2014
2
10
920
Autor
Esemege

Inspirovala mě povídka Davida Grosse, který ji tady umísťoval před několika měsíci, bohužel však již není k přečtení. To klidné loudání životem mi vychází z duše, nebo aspoň z její poloviny. Líbí se mi to.

Pro Vás co držíte tempo za každou cenu
Toto je manifest za trochu jinou taktiku
Takovou z povzdálí
Takovou odstřelovací
Toto je óda na dělostřelectvo
Poklona těm co se loudají
Těm co se neřítí v prvních vlnách ale z dálky pozorují
dlouho trpělivě zaměřují kam udeřit

A potom řách.


10 názorů

Umbratica
20. 08. 2015
Dát tip

Sám se sebou rozhodně nemluvíš,i když mi nedošlo žádné avízo.

Jsem ráda,že "už víš" a že jsem svoje řádky nepsala zbytečně.

Měj se a krásné válčení.


Esemege
18. 08. 2015
Dát tip

Ahoj :-)

Dlouho se u mě nikdo nezastavil, tak ti nejprve děkuji. Je to příjemné, ať už je zanechaná zpráva jakákoli.

Tvá zpráva je podnětná.

Začal jsem si uvědomovat podstatu svých proher s dívkami a ženami v plnosti. Už vím, jak ženy vyhrávají. Tak vysoká míra empatie vůči ženám ale v mém případě vedla k zanedbání maskulinní stránky a ega a už dlouho žádné řách nebylo. :-)

Žena nepotřebuje velké publikum pro svůj triumf a je šetrná ke svým silám - nezačínám tím při, jen tvrdím, že tichá výhra je tajná výhra.

Umím docenit vaše kvality jako psychickou nezdolnost, krásu vnější i vnitřní, mužská přímočarost je však cosi principiálně nenahraditelného. Je protiváhou k vztahovým hrám, emočním pastem a tichým partnerským posouváním. A v nevýhodě je jen zdánlivě.

Už tu trochu mluvím sám se sebou. Nicméně opravdu díky za podnět.


Umbratica
18. 08. 2015
Dát tip

Nesouhlasím s Josephinou,že válka je jen mužskou záležitostí.

Ba právě naopak.Ženy dost často vedou takové války,které skoro

nejsou vidět a používají při tom vždy taktiku,kterou popisuješ.

Jen to závěrečné ŘACH - to je mužská záležitost,to si muži nikdy

neodpustí.Žena tě porazí tiše a elegantně a to tak,že o tom ani nevíš

a nikdy si to ani neuvědomíš. - Tomu já říkám výhra.


Esemege
14. 08. 2014
Dát tip

Samotnému mi zkrátka prostě nejde být pacifistou. Ale nic proti nim nemám. Dokonce je mám vlastně i rád. Snadno se to střílí. :-) :D Ať se ti daří. :D


Josephina
14. 08. 2014
Dát tip

všechno, co zavání válkou, mi smrdí! i když jde jen o metaforu, mužský žargon, mizim


Esemege
12. 08. 2014
Dát tip

Eh.... tedy mezi mými vrstevníky +/- 5 to tak všímám. :)


Esemege
12. 08. 2014
Dát tip

Trošku ano... :-) To máš tak, loudalů je málo a in magorů drtivá většina, to už jednoho popostrčí ke špetce zlomyslnosti.


Hesiona
12. 08. 2014
Dát tip

Trochu zlomyslná óda :)


tak to je taktika:-):-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru