Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

* Povzdech nad pejskaři

11. 08. 2014
1
10
1175

dobrý poličan

 

i výrobce salámů může mít rád pejsky


10 názorů

prolog je o člověku-jen nevím, jestli poličan nebo poličák


Poličan dle původní receptury z roku 1978 dodává pod značkou Poličan 1978 firma Horeca Select...

takže kromě literární Vysočiny tu máme i literární Poličan...

Tam na dovolenou nepojedu. A můj pes už vůbec ne.*


Pořád lepší turista z Vysočiny než Vysočina z turistů)) nebo bez turistů)


Kočkodan
11. 08. 2014
Dát tip
Ano, díky. Nedovedu si ale predstavit, jak je mozné, ze se mi ve slove "mezitím" vloudilo mezi t a í jeste j. :-( Jenom proboha nevytvor "* Povzdech nad turisty z Vysociny!" (Nejsem si úplne jistý, kde má být to vykricené znamínko.)

no právě Kočko, je to v Polici, na budově firemní cedule s oválným logem Pejskar a názvem Pejskar & spol. Výrobce trvanlivých salámů. Před plotem šipka vpravo OFFICE, šipka vlevo PRODEJNA. Snad si to  dokážeš představit)


Kočkodan
11. 08. 2014
Dát tip
Hrom do police, ja to nech´ápu! Moje natvrdlost je vyloucená, takze tam musí být i nejaký obrázek. A beda ti, jestli tam nebude... :-) (Mezitjím jisté podezrení mít ´zacínám, ale to by bylo prílis hruzné.)

k tomu není třeba slov


Ou, ou :)))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru