Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hra

01. 09. 2014
8
13
1950
Autor
Delectatio

„Bože! Já jsem nadržená!“

   Eliška nad tím překvapivým prohlášením povytáhla obočí.

   „No jo no… To se mnou dělá to sluníčko,“ ušklíbla se Dominika. Ležela u bazénu a šmátrala vedle lehátka, ve snaze nahmatat sklenici s vínem.

   „Ty to tak nemáš?“

   Zrzka Eliška měla na sluníčku úplně jiné starosti. Třeba nespálit se na uhel. I teď ležela pro jistotu pod slunečníkem.

   „Prázdniny v tahu a já jsem nadržená jako stepní koza… to je mi teda situace,“ mudrovala Dominika a konečně převrhla sklenici. „Jasně…“ okomentovala to, ale ani se nepohnula, aby zabránila rudému vínu, aby si našlo cestičku do průzračného bazénu. Měla na sobě jen sluneční brýle Ray Ben (originál pochopitelně) a velmi titěrný spodní díl plavek. Prý nechce vypadat jako zebra, když se někde svlékne.

   „Elko,“ zamumlala ospale (nebo opile?). „Máš to ráda do zadku?“

   Eliška se uculila. Dominika dobře věděla, že při podobných řečech zrudla jako rajče.

   „Ještě jsem to nezkoušela…“ řekla nakonec.

   Pravda byla taková, že vlastně ještě nikdy nic nezkoušela.

   „Lukáš minule škemral o anál, a tak jsem si řekla: proč ne? Musíš tam napatlat fakt hodně gelu. Jakmile se díra roztáhne na správnou velikost, je to fajn…“ Dominika se otočila na bok a podívala se na Elišku. Posunula si brýle na špičku nosu, aby viděla, jak rudne.

   Eliška dala do sebeovládání všechno, přesto cítila, jak jí hoří uši.

   „Ale nejdřív mi musel kaďák pořádně vylízat…“ řekla naprosto seriozně Dominika.

   Měřily se kamenným pohledem, nakonec první podlehla Eliška (jako vždycky) a obě dívky vybuchly smíchy.

   „Ty seš takový… čuně…“ kárala kamarádku a sama přitom rozlila víno.

   V tom vedru by fakt neměly takhle chlastat.

   „Přinesu flašku!“ vyskočila energicky Dominika a zamáchala rukama, aby udržela rovnováhu.

   „Nepoznaj to vaši?“ pokusila se Eliška o starostlivý tón.

   „Maj jich tam mulion…“

   Obě se opět začaly chechtat.

  „Mulion, jo? Radši už to nechlastej…“ hýkala Eliška.

   „NE!“ vykřikla kategoricky Dominika a roztáhla ruce jako Jan Hus na kazatelně. „Poslední den prázdnin musí být spešl! Ožereme se…“ S těmito slovy odhopkala do domu.

   Eliška pozorovala, jak pracují její perfektní hýžďové svaly.

   No jo, pánbu prostě kadí na jednu hromadu. Domča spořádala neskutečné množství kalorií v podobě brambůrků, hambáčů a hranolek, o hektolitrech alkoholu nemluvě; její největší fyzická aktivita, bylo splývání na lehátku, a přitom měla tělo bohyně. Eliška se mohla v posilovně strhat, ale jediným výsledkem bylo, že začala svalnatět.

   Dominika kašlala na studium...

   Eliška se biflovala jako debil...

   Dominičiny rodiče byli nechutně bohatí...

   Eliščiny jí od patnácti nedali ani floka…

   A přesto si skvěle rozuměly!

   „Nad čím zase dumáš, ty věčnej filozofe?“ ozvalo se za ní. Dominika si sedla naproti na dřevěnou lavici a se zaduněním na stůl položila lahev vína. Vedle plácla balíček karet. Její perfektní trojky se při tom zahoupaly.

   „Dáme Prší, a nečum mi na kozy,“ usmála se Dominika. „Když už jsme u koz, měla by sis ty svoje taky opálit…“

   „A druhý den pojedu ÁRO…“ prohodila Eliška a oběma dolila. „Ty chodíš s Lukášem?“

   „Ne…“ pokrčila rameny Dominika. „Asi spíš s Markem…“

   „Jo ták…“

   „Bezpečná promiskuita je přínosná pro psychiku,“ poučila ji Dominika. „Když jsme  u toho, co uděláme s tím tvým panenstvím? Nebo došlo během prázdnin k nějakému posunu?“

   „Kašlu na moje panenství!“ rozšafně máchla rukou Eliška a ucmrndla přitom víno na stůl.

   „Jseš pěkná holka… Ne, počkej, netlem se! Myslím to vážně! Máš supr postavu a i ten ksicht docela ujde…“ zasmála se Dominika.

   „Krávo…“

   „Vím, že se o tobě borci bavěj, proč do nějakýho nejdeš?“

   „Třeba o to nestojím,“ prohodila Eliška a najednou si uvědomila, že je to vlastně pravda.

   „Takže tě asi budu muset odpanit já,“ zatvářila se trpitelsky Dominika a obě se opět rozchechtaly.

   „Jasně, bejby…“ Eliška se zarazila. „Domino, neříkej mi, že jsi chrápala už i s holkou?“

   Dominice na malý okamžik zajiskřily oči. Eliška ji znala natolik dobře, aby věděla, co to znamená.

   „No nekecej…“

   „No jo no… A je to venku. S Markem jsme dali trojku…“ zamáchala rukou, aby zastavila příval otázek. „Tu neznáš. Byla to starší holka - pětatřicítka…“

   „A co všechno jste dělaly?“ ptala se upřímně fascinovaná Eliška.

   „Co ti budu povídat. Marka jsem docela zanedbávala, ale jemu to nevadilo. Koukal na nás a honil si ho…“

   „Vy jste se to… lízaly?“

   Dominika kývla na souhlas, až jí Ray Beny spadly na stůl.

   „A jaký to bylo?“

   Dominika začala míchat karty. „Nejdřív mi to přišlo divný, ale když jsem se přestala soustředit na to, že mám mezi nohama ženskou, tak docela fajn.“

   Karty začaly létat na dvě hromádky.

   „No popravdě jsem zažila asi nejlepší orgasmus… Kluci se vždycky hrnou do lízání, ale žádnej to pořádně neumí. Lítaj z jednoho na druhý, jako by se báli, že jim něco uteče, a nic neudělaj pořádně…“ Dominika roztáhla karty do vějířku a soustředěním se zamračila. „Navíc se pak tvářej, jako mistři světa,“ obrátila oči v sloup.

   „A ona nelítala z jednoho na druhý?“ zeptala se uchvácená Eliška.

   Dominika se lokty opřela o stůl a svůdně přimhouřila oči: „Ne. Radka, mi lízala poštěváček pomaličku a důkladně. Těsně před orgasmem vždycky uhnula, začala mi strkat jazyk dovnitř a palcem dráždit análek…“

   Elišce už zase hořely uši.

   „Nejlepší orál života, bejby,“ zamávala Dominika řasami a začala se chechtat.

   „Ty jsi čubka!“ vyprskla Eliška a obě hýkaly smíchy jako poranění osli.

   Elišku to přirovnání málem shodilo ze židle.

   Když se uklidnily, Dominika rozkázala: „Tak popojedem!“ a upila víno, které bylo podle etikety nekřesťansky drahé. Hodila doprostřed první kartu.

   Eliška se snažila srovnat vějířek karet. Na to, že byly jen čtyři, to byl mimořádně náročný úkol. „O co vlastně hrajeme?“

   Dominika se na ni podívala, jako na děcko, které položilo obzvlášť hloupoučkou otázku: „O fanty, přece!“

   Na to, že na sobě měla jen spodní díl plavek, to bylo odvážné prohlášení.

   Eliška byla ve výhodě, měla přesně o jeden díl víc.

   „Ty nám brzy dojdou…“

   „Tak o úkoly,“ mrkla na ni Dominika.

   První hru rozhodly dvě sedmičky.

   „Naval,“ zavrtěla prsty Dominika, a udělala grimasu jako nějaký úchylák.

   Eliška se rozhlédla po zahradě a sáhla si na tkaničku podprsenky. Rozvázala ji a hodila přes stůl Dominice do klína.

   „Tak míchej, šup!“ popohnala ji Dominika.

   „Na to se musím napít,“ zamumlala Eliška a vyzunkla zbytek vína ve sklenici.

   „Pěkný,“ pozorovala ji Dominika.

   „Kašlu na to, říkala jsi, že se ožereme..“‘

   „Myslím tvoje kozy.“

   „Blbko,“ usmála se Eliška a začala míchat.

   „Ne, fakt! Sice jedničky, ale hezky tvarovaný. Lepší než čtyřky jako jezevčíkovi uši…“

   „Drž hubu, nebo si vezmu svetr,“ hihňala se Eliška.

   Při druhé hře jí bušilo srdce. Jedna z nich totiž půjde do naha. Měly by toho nechat, než udělají nějakou blbinu.

   Na druhou stranu byla zvědavá, kam až je Dominika ochotná zajít…

   Eliška vyhrála. Vítězoslavně se usmála a laškovně zvedla jedno obočí.

   „Nou faking problém…“ protáhla Dominika. Uchopila mezi ukazováčky a palce konce šňůrek, které držely kalhotky pohromadě, a dramaticky je podržela ve vzduchu. Pak se sexy úsměvem zatáhla a kalhotky se rozpadly. Vytáhla je zpod sebe a se smíchem je hodila Elišce do obličeje. „Tady máš fant!” 

   „Jsi prostě dobytek,“ zhodnotila to Eliška.

   Obě doplnily tělu alkohol a Dominika začala míchat.

   Eliška si nepokrytě prohlížela její klín. Se stoupající hladinou alkoholu klesal její přirozený ostych. Dominika se hladce holila, ale nyní jí v rozkroku rašilo dvoudenní strniště.

   „Kdybych věděla, že mě budeš očumovat, oholila bych se,“ prohlásila sladce. A aby dodala svým slovům váhu, sedla si na lavici do tureckého sedu.

   Eliška na její hru přistoupila, mile se usmála a opřela se lokty o stůl. Nespouštěla přitom oči z její vagíny. „Nějak ti došly fanty, kamarádko?“ povytáhla jedno obočí.

   „Teď vyhraju.“

   „A když ne, čeká tě úkol…“ Eliška si užívala, že má navrch.

   Třetí hra se zvrhla v dramatickou bitvu.

   Eliška vyhrála.

   „Tak co pro mě máš, ty potvoro,“ zahodila Dominika znechuceně karty.

   Eliška si s potutelným úsměvem dolévala víno, pak položila lahev před Dominiku a prohlásila: „Sedneš si na ní.“ Trochu se jí zachvěl hlas a srdce maličko poskočilo.

   Dominika chvíli civěla na lahev a pak se podívala kamarádce do očí. 

   „Dělám si prdel!“ usmála se nervózně Eliška a sáhla po lahvi. Zašla moc daleko a musela z toho vycouvat…

   „Ne ne, pravidla platí,“ vytrhla jí flašku Dominika, až víno uvnitř zašplouchalo. Začala otrhávat etiketu kolem hrdla.

   „Dělala jsem si prdel, neblbni,“ usmívala se Eliška, ale Dominika jako by ji nevnímala. Vyskočila na lavici a málem spadla po zádech, na poslední chvíli se chytila stolu. Postavila pod sebe štíhlou lahev.

   Pak se podmračeně podívala na Elišku a s šibalským úsměvem zašeptala: „Tohle ti vrátím…“

   „Domino, neblbni…“

   Ale Dominika si plivla do dlaně a vetřela si sliny mezi nohy. Pak zavedla hrdlo lahve k ústí vagíny. Přerývaně přitom vydechla našpulenými rty.

   „Studí, mrcha.“ Dál však pomaličku sjížděla dolů. Seděla na bobku s doširoka roztaženými stehny. Úzké hrdlo lahve do ní zajelo celé.

   „Ty brďo,“ prohlásila přerývaně. „To´s tomu dala…“ zvedala se na špičkách, ale lahev nenechala vyklouznout. Opět na ni dosedala. „Já říkala, že jsem nadržená…“

   Pohled dívek se střetl. Nutno podotknout, že Eliška ho od toho výjevu odtrhávala velmi neochotně.

   „Hrajeme dál?“ zeptala se. Nenapadlo ji, jaká by byla jiná alternativa.

   Nebo možná napadlo...

   Dominika nechala lahev vyklouznout a přerývaně vydechla. Hrdlo lahve se lesklo.

   „Ty jsi teda úchyl,“ řekla s úsměvem a opět si sedla. „Holt, tichá voda břehy mele…“ Vzala karty a míchala.

   Dívky po sobě pokukovaly, jako by se viděly poprvé. Atmosféra se změnila. Zelektrizovala…

   Další hru hrály v tichosti, každá zabraná do vlastních myšlenek.

   Eliška dvakrát držela poslední kartu a mohla rozhodnout. Ze strachu, co by z ní vypadlo tentokrát, to neudělala. Vyhrála Dominika a s úsměvem požadovala její kalhotky.

   Ten úsměv však byl nějak jiný. Důvěrný, svůdný…

   Eliška na maličký okamžik zaváhala, pak si stáhla spodní díl plavek a odhodila je. Pohlavně nežila (kromě autohrátek ve sprše) a tak se holila jen tak, aby jí chlupy nečouhaly z kalhotek. Mezi nohama jí zářil oranžový trojúhelník.

   „Jsem zarostlá jako opice,“ pokusila se to zlehčit a cítila, jak opět rudne.

   „Neblbni, chmýří se vrací do módy. Přemýšlím, že se taky nechám trochu zarůst. Když to pak roste, není to žádná slast…“

   Podle tónu to už byla zase ta stará Dominika, která si bezstarostně dolévala vínko. Erotické jiskření (pokud tam nějaké bylo) zmizelo.

   Nebo ho obě velmi pracně skrývaly…

   Obě dívky byly nahé, trochu napjaté a velmi zvědavé. Slunce na své dráze pokleslo a již nebylo takové parno. Pofukoval příjemný větřík. Každý záchvěv vzduchu na odhaleném rozkroku vyvolával u Elišky hřejivé vlny. Cítila jak nezadržitelně vlhne.

   Další hru vyhrála Dominika. Rozvážně oběma dolila víno.

   Skutečně spořádaly další flašku?

   „Takže,“ položila prázdnou lahev na stůl. „Mám pro tebe úkol,“ namířila na ni prst a usmála se.

   „Hele, neblbni. Nezacházíme trochu moc daleko?“ špitla Eliška.

   „To mi řekni ty. Zacházíme?“

   Eliška mlčela. Chtěla tu jejich bláznivou hru přerušit... a zároveň ji něco nutilo v ní pokračovat.

   „Takže,“ navázala Dominika. „Jak už jsem zmínila, jsem nadržená. A je to taky trochu tvoje vina,“ ukázala na lesknoucí se prázdnou lahev. „Tvůj úkol je…“

   Dramatická pauza.

   „Omrdat mě!“ rozzářila se Dominika.

   Než se stačila Eliška vyjádřit, Dominika vstala a odskotačila do domu. Eliška sledovala její ladné snědé tělo (jak se snaží neupadnout) a dumala, co tím ta koza myslela.

   Dominika se vracela, poskakovala jako holčička na dětském hřišti a nad hlavou mávala fialovým umělým penisem. Zadýchaně se zastavila před Eliškou a snažila se udržet rovnováhu.

   „Kurňa, to víno je silný… Tohle je mámin připínák!“ zakřenila se Dominika. „Jsi ready?“

   „To fakt nevím…“ zašeptala Eliška.

   „Nasaď si ho a ojedeš mě… bejby,“ hodila jí dildo do klína a dala si ruce v bok.

   Eliška tu věc zvedla za popruhy a robertek ji cvrnkl do nosu. „Končíme, Domčo,“ prohlásila a měla přitom zvláštně sucho v krku. „To je fakt moc…“

   „To teda nekončíme, brouku,“ prohlásila kategoricky Dominika a sedla si na hranu stolu. Pak si lehla a opřela se o lokty, zvedla nohy a roztáhla je. Eliška měla její kundičku pár centimetrů od obličeje. Nemohla od ní odtrhnout oči.

   Dominika se o maličký kousek přisunula.

   Eliška se neodtáhla. Cítila její vůni.

   „Musíš mě navlhčit,“ zalhala Dominika.

   Je to jenom hra, nalhávaly si obě.

   Eliška se nad ní naklonila a z usmívajících se úst vypustila slinu, jak to jednou viděla v pornu. Pomalu se táhla z jejího rtu a dopadla na kamarádčin poštěváček.

   Dominice při doteku sliny uniklo zasténání. Svraštila čelo, jak se ho snažila zadržet.

   Hra končí...

   Eliška položila dlaň na její horkou kundičku.

   Zastavil se čas.

   Obě dívky jako by zamrzly. Dominika naprázdno polkla. Elišce odumíral úsměv, přerývaně vydechla.

   Její dlaň se topila v kamarádčině nektaru. Žádné slinění nebylo ani zdaleka nutné…

   První se pohnula Dominika. Přitlačila se na Eliščinu dlaň a trochu posunula pánev nahoru. Teplá ruka ji pohladila a smíchala sliny s její milostnou šťávou.

   Dominice uniklo další zasténání.

   Eliška neuhnula. Naopak druhý pohyb udělala sama. Zajela rukou dolů a konečky prstů přejela mezi pysky až k ústí, kde se třpytil stříbrný sekret.

   „Co to děláme?“ vydechla Eliška a začala ji dráždit. Konečky prstů jemně kroužila okolo zrudlého zduřelého poštěváčku.

   Dominika se pod jejími doteky prohýbala a kroutila. Chtěla se odtrhnout a zároveň si přála, aby to nikdy neskončilo…

   Aniž by si Eliška uvědomila, že přebrala iniciativu, vylezla ke kamarádce na stůl. Ta ji přitom sledovala pohledem smrtelně raněné laně. Eliška přestala přemýšlet nad tím, co dělá. Stále ji dráždila a obkročmo si nad ní klekla.

   Eliščiny malé prsy se otřely o ploché bříško. Na lýtkách ji zašimraly hebké vlasy. Sunula se dolů až spočinula břichem na Dominičiných plných ňadrech.

   Každou chvíli očekávala, že to Dominika zarazí…

   Stále ji dráždila a máčela si prsty v její teplé vlhkosti.

   Potom ucítila její rty. Dominika ji líbala v tříslech… na jemné kůžičce schované pod kalhotkami… dotkla se stydkých pysků…

   …Eliška neovládala chvění, která rozvibrovalo její stehna…

   Pak ucítila teplý mokrý jazyk na poštěváčku a úplně všechno hodila za hlavu. Najednou se cítila svobodná.

   Přisála se na Dominiku. Hltala ji a máčela si v ní tváře… najednou si vzpomněla, že má být trpělivá…

   Nelítat z jednoho na druhý!

   Upnula se na poštěváček, který už měl velikost posledního článku malíčku. Obemkla ho rty a jemně se dotýkala špičkou jazyka.

   Dominika jí oplácela stejně. 

   Najednou si uvědomila, že stále drží umělý penis. Stále lízala a jeho špičku přiložila k ústí. Zatlačila - zajel jako po másle…

   „Počkej… ještě neee…“ zahučela kdesi dole Dominika, ale Eliška tomu nevěnovala pozornost.

   Dívky zaplavil společný orgasmus.

   Sténaly a kňučely a bylo jim jedno, že za zdmi mohou být sousedé…

   Eliškou ještě doznívaly poslední vlny orgasmu, když pod sebe Dominika sáhla a před jejíma očima si vytáhla lesklého robertka.

   Eliška věděla, na co se chystá, ale nijak tomu nebránila.

   Ucítila ho mezi stehny.

   Pak se zašklebila krátkou ostrou bolestí, když do ní zajel.

   Obě dívky se rozechvěle přetočily na bok, a nesměle a zároveň zvědavě se na sebe podívaly. Dominika z Elišky vytáhla dildo. Na stůl ukáplo pár kapek krve…

   „Říkala jsem ti, že tě odpaním,“ usmála se.

   Obě věděly, že už nic nebude jako dřív.

 


13 názorů

Księżyc
09. 10. 2016
Dát tip

Docela hezká povídka, dialog pěkně graduje a kombinuje se s tělesnými akcemi, "jiskření" mezi nimi je dobře zpracované. :)


Delectatio
19. 09. 2014
Dát tip

.


Danny
03. 09. 2014
Dát tip
Pěkný. **

StvN
02. 09. 2014
Dát tip

Dobrý.


neboj...pročtu si tě ...........odspoda...:-):-):-)


Delectatio
02. 09. 2014
Dát tip

blacksabbath: díky :)

komentář byla jen narážka na starší Zdendův příspěvek u jiného mého veledíla :)


wau........erotika......uf.....komentář........no.....tak to se ještě vrátím..

a .dnes .......tip


smyčka
01. 09. 2014
Dát tip
Myslela jsem ze to je eroticka povidka a takovy humor v komentari, to bych necekala...

Delectatio
01. 09. 2014
Dát tip

Zdendo, překvapuješ! Ty máš i komediální talent! :D


Delectatio
01. 09. 2014
Dát tip

Zdendo, tentokrát ses dostal poměrně daleko... než jsi opět předčasně ejakuoval :)

Ale děkuju za rozšíření obzoru - konečně vím, co je hipster :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru