Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nic to není

09. 09. 2014
1
1
519
Autor
smokrew_b8ie
Neboj se, nic to není. Dělám to jenom pro to, abych občas přešel řeku. To když sám sebe už nepoznávám. Když prší a těsno je mi. Prší a je mi samotno a v kalužích se dělají kola. Někam odjet, ale neudělám nic. A ani nic se nestane. Je to stání, stání a stání. Stání v celé větě, v dešti. Ve tmě. To dýchám a třesu se, koho to zajímá. A nakonec má barvu ohně. V šest hodin, někam se stratit. Strácel bych se a čekal někde na tebe, na rohu ulice. A hádal bych se že ty jsi ta pravá a stejně sám někde zapomnělý. Tolik tě miluji a sám bezejména. Ale nic se nestane. Tak dlouho dokud na tebe nezapomenu. Ale tady vedle mě, to jsi ještě jiná, ta vlevo, ta pravá. Tolik a tolik a tolik a tak jsem Vás plný. A přece zdáte se mi, musel jsem si tě vymyslet. Ani kdybych si to moc přál, ani kdybych moc chtěl. Nikde bych tě nenašel. A mouchy mě žerou. A léto je pryč. Pak jsem začal hledat stálost. A vyjde slunce trpělivému. Aby se stal. A nikoho už nečekám. Přijde za tebou a v pravý čas. Krá, krá... Když je měsíc na jedné straně a sunce na druhé. Když se vyměňují. A noc je. A ty v dálce jako zítřejší svítání. A přece tak blízko, těsně vedle sebe. Jako jsou jen milenci koncem letního dne, co má blíž k podzimu. co vidí už listí padat. Tak tady tě mám. Hledám naději. A mám raději vrány, než kočky, psy než vlky. Ale neudělám nic a ani nic se nestane. Je to stání v celé větě.

1 názor

tobias123
09. 09. 2014
Dát tip

Konec mohl bejt lepší ale.. * 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru