Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Modlitba čtyř

09. 10. 2014
3
2
738
Autor
exorcista

Zvolání ke čtyřem elementům

Modlitba čtyř

 

Země, má matko.

Má síla pochází z tebe, tvé tělo mne sytí a vede mé kroky. Hladíš mne ve spánku a nedáš mi zapomenout na lůno, z něhož jsem se zrodil a do kterého se vrátím. V každém okamžiku jsme nerozlučně spojeni.

Země, má matko, cítím tě v sobě, neboť z tebe jsem se zrodil a k tobě směřuji.

 

Vzduchu, můj otče.

Plníš mne láskou, krásou a dáváš mi poznat poezii života. Protékáš každým mých nádechem a přinášíš mi poznání radosti z pohybu. Od tebe přichází má inspirace k tvorbě nového a zlepšení starého.

Vzduchu, můj otče, cítím tě v sobě, neboť ty jsi radost, smutek, láska a tanec.

 

Vodo, má sestro.

Učíš mne o cestách času, o začátku a konci, o porozumění věcí minulých, potěšení ze současnosti a otevřenosti k tomu co přijde. Díky tobě znám a mám v úctě věčný kruh světa a života a vím, že i já v něm mám své místo.

Vodo, má sestro, cítím tě v sobě, neboť má krev je řekou a stejně jako ty, plyne uvnitř mého těla.

 

Ohni, můj bratře.

Tvůj žár je mou vůlí žít a tvůj plamen sytí mou touhu poznávat a dobývat. Hoříš mi v srdci, pálíš na popel pochybnosti, chamtivost a žárlivost, abych mohl zářit tvým světlem, jako zapálená pochodeň.

Ohni, můj bratře, cítím tě v sobě, neboť můj život je tvůj plamen a bez tebe bych byl mrtvý jako vyhaslá lucerna.


2 názory

zvedavec
02. 03. 2018
Dát tip

páči sa mi to!


Markel
13. 10. 2014
Dát tip

pěkné *


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru