Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příčení 34

27. 10. 2014
20
29
2808
Autor
Kočkodan
Chyba lávky Tohle je jasně chyba lávky, řekl si ještě při pádu v duchu, pobírá stále nemocenské dávky, nezažil dosud větší žuchu. Chytit druhý dech Ke stáru chytil druhý dech, uniká hrobu či žehu, i když mu na těle roste mech, spatříme ho v maratónském běhu. Chytit se za nos Chytil se masochista za nos, skončilo čekání na libůstku, skobu teď zdobí sádry nános, fixuje nalomenou kůstku. Chytit za pačesy Chtěl chytit šanci za pačesy, největší smolař v Česku, má z toho dodnes noční děsy, on chňapnul pouze po příčesku. I tesař se někdy utne I tesař se někdy utne a sekyrou oddělí ručku, smíření s faktem bývá nutné, že si hůř pochová vnučku. Jak Hurvínek válku V podobných představách vidí Hurvajs válku, táta chce z dcerušky mistrní světa - když koupím raketu, brusle či pálku, za rok nám rodinu proslaví Květa. Jako když ho do vody hodí „Usnul jako když ho do vody hodí“ je celkem pitomina přece, kam na to čeština občas chodí, nejde mi o spánek v jezeře, řece. Jako na potvoru Nebloudí po mořích na malém voru, nestoupá balónem k stratosféře, máma a tchýně jak na potvoru chce bydlet s mladejma v garsoniéře. Jako pěst na oko Naběhlá žíla něco věstí, jen mírné rýpnuti bylo v té větě, asi zas dostane na oko pěstí, tchýně má prchlivého zetě. Jako utržený od řetězu Je jako urvaný od řetězu, s určitým sklonem k vandalismu, vrhá se prudce na květy bezu a drtí pestíky i bliznu.

29 názorů

Gora
28. 08. 2017
Dát tip

Jako utržený ze řetězu - no, někteří mládenci nabité energií tak řádí:-)


Lnice
13. 11. 2015
Dát tip
Jo jo to přesně jsem, mrk

Kočkodan
13. 11. 2015
Dát tip
Lenko promiň, ale mně se zdá, že jsi nějaká chytlavá. ;-)

Lnice
13. 11. 2015
Dát tip
Nejvíc se mi líbí ty o chytání.. Nosu, pačesů a druhého dechu

Kočkodan
15. 12. 2014
Dát tip
Díky, Adélie, a presne tohle jsem chtel. :-)

Adélie
15. 12. 2014
Dát tip

/*...pobavilo


Kočkodan
05. 11. 2014
Dát tip
Jako milovník kladných komentáru ti musím podekovat. :-)

Sarrah
04. 11. 2014
Dát tip
jako milovnice vázaného verše musím tipovat :)*

Kočkodan
02. 11. 2014
Dát tip
Pro mne ted urcitá pohroma prisla, protoze se muj speciální software pro nevidomé najednou moc nesnásí s pocítacem pri pohybu na internetu, tedy i na Písmáku. Nedarí se mi ani urcit te jako príjemkyni avíza. Nejradeji bych hodil bednu ze 4. patra a skocil za ní... :-(((

Markel
02. 11. 2014
Dát tip

jo, šanci, tu má každý z nás

vždyť nečekáme na podraz

stane se to, co stát se má

pro jiného štěstí, pro mne pohroma :-))


Kočkodan
02. 11. 2014
Dát tip
Ten smolar uz tady má docela slusný pocet fanousku, takze to az tak velký smolar mozná není...

Markel
01. 11. 2014
Dát tip

příčesek nejvíc :-)) *


Michelle B.
31. 10. 2014
Dát tip

Asi se budu muset vdát za někoho s příjmením na A :-D

Teoreticky by to opravdu šlo :-) Můžu si tak zkusit trénovat vlastní trpělivost a sebekázeň :-D


Kočkodan
30. 10. 2014
Dát tip
Dekuji ti, Míšo (tady jsem s bez hácku radeji nenechal) s prijmením zacínajícím na B. Kdyz me chválís, tak presto nejsi zádné bécko. Teoreticky by sis mohla ma dílka císt postupne, kazdý den jedno ctyrversí, tri dny i dve. Ale plne chápu, ze nemuzes odolat a tu nádheru musís zhltnout naráz. Tak jako vsichni ostatní. :-)

Michelle B.
30. 10. 2014
Dát tip

Super! Kočkodánku, ty bys měl zveřejňovat povinně každý den - ať mám vždycky jistotu, že se zasměju :-)


Kočkodan
29. 10. 2014
Dát tip
Jako na potvoru jste se tady objevili vy, cetli mi moje dílo a navíc ho jeste vesmes kladne (nebo dokonce vtipne) hodnotili. Proti mne je ten chnapající smolar díte stesteny... Ale ze slusnosti vám vsem dekuji.

Hrušková
28. 10. 2014
Dát tip

*


macecha
28. 10. 2014
Dát tip

jako když do vody hodí je fajn ... T***


Silene
27. 10. 2014
Dát tip

Cheche, myslím, že usnutí typu jako když ho do vody hodí odpovídá svou razancí usnutí ještě před dopadem hlavy na polštář. Pravda je, že jsem na základě tvého ponouknutí hned vduchu rozvinula několik teorií, jakpak to asi čeština teda mohla myslet, např. jestli důkladně jak utonutí, či hluboko jako kamínek na dno?

Řadím se k příznivcům příčeskového smolaře, páč k běhu mě, kamaráde, nedonutíš. Jsem pomalá jak vteřinová ručička před připsáním výplaty na účet.


Ten maratonec mě dostal a dojmul. Ještě, že neběhám.*


jako na potvoru........dávám t


Diana
27. 10. 2014
Dát tip
Všechny dobrý, ale chytit za pačesy mne fakt rozesmálo a Jako na potvoru :-)))***

smyčka
27. 10. 2014
Dát tip
Jako na potvoru ***

Čudla
27. 10. 2014
Dát tip

/*


Ještě, že můj zeťák je tak skvělý chlapík.

Kdyby byl jak morous z básně, za mé věty by mě zapích!

 

Jo a k vůli příčesku

ať nepouští slzné rony

vždyť dnes může nahmatat

kulaťoučké silikony.

:-)


Nami 99
27. 10. 2014
Dát tip

Jak urvaný ze řetězu,

se sklonem k vandalismu,

občas na nějakou vlezu

a někdy si i líznu.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru