Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vivat Bůček

08. 11. 2014
2
3
788
Autor
Mumík

 

Můžu zachytit myšlenku,
nebo ji zcela propásnout,
nic se ovšem nezmění a na ničem jiném nesejde,
dokud nenajdu slabost pro něco zázračné v mém životě.

Čekám doma a stále v poklidu,
jen abych požitek z jídla zase objevil,
než utichne moje energie z Měsíce a ten nejlepší kulinář mě k „onu“ nejsladšímu na světě dovede.

A o co vlastně jde??

Chci polapit myšlenku,
aby patřila jen bůčku,
slyšíte všichni dobře,
čest jeho vůni a nemyslitelným veršům o něm,
a všechny jiné chutě posílám teď k čertu,
protože každý „bachor“ si nejvíc cení piva a dobré mastné pečeně.

PS. Sežer bůček, ať je z tebe tuček!

 


3 názory

Mumík
12. 11. 2014
Dát tip

experimentator: popravdě vědomá volba v tom sice není, ale někomu to vtipné připadlo a to mi stačí, každopádně ses nad básní hezky kriticky zamyslel a toho si cením... (jinak PS. je tam prostě jenom tak, protože to udělalo někomu radost :) ).

Hrušková: dík :)


Není to ani vtipné, ani zajímavé. Text mi při čtení neplyne a zároveň mě nenutí se u jednotlivých spojení nijak zastavovat. Jestli to PSko vytváří v kategorii proklamované smíšené verše, tak bych asi měl poupravit své vnímání daného pojmu. Jednotlivé detaily - dva otazníky, "pro něco zázračné", atp. - ve spojení s formou zápisu ve mě budí dojem, že se nejedná o vědomou volbu.Bůček by si zasloužil lepší text.


Hrušková
08. 11. 2014
Dát tip

*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru