Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kamarádi od Vrbového potoka

24. 11. 2015
2
6
466
Autor
Lakrov

 

 

 

Vážení čtenáři,

 

Dovoluji si vám oznámit, že nakladatelství Knižní klub vydalo mou knihu Kamarádi od Vrbového potoka (ISBN: 978-80-242-4621-5). Kniha je určena dětem od šesti let a je sestavena z příběhů, odehrávajících se v zoologické zahradě. Na Písmáku byly tyto příběhy postupně zveřejňovány v kategorii Pohádky v létech 2011-2012. Další informace naleznete například zde .

 



6 názorů

Zordon
24. 11. 2015
Dát tip

Říkal jsem si, že mi poslední dobou knížky pro děti začínají nějak splývat :D


máš pravdu, do klubu jsem to dával přesně před rokem...zajímavý virtuální šotek :o)


Lakrov
24. 11. 2015
Dát tip

Kniha vyšla již loni a je pro mě záhadou, jak se tohle upozornění dostalo na titulní stránku již podruhé a to přesně s ročním odstupem. Možná vrtoch písmácké databáze, ale spíš nějaké opomenutí z mé strany. Nechám to tu do dnešního odpoledne /budou Vánoce a pár výtisků je ještě na pultech :-) / a pak tuhle nadbytečnou informaci z titulní stránky odstraním.

Plus ujištění pro případné pozorovatele téhle kausy: Děkuji všem za přízeň, pokračování se pochopitelně chystá :-)


gratuluji a posílám do klubu :o)


Janina6
24. 11. 2015
Dát tip

Gratulovala jsem ti už loni :-) Ale kdybys vydal nějaké pokračování, určitě by se taky líbilo.


Zordon
24. 11. 2015
Dát tip

Gratuluji, k pěkně vyvedené knížce.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru