Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kamarádi od Vrbového potoka

24. 11. 2014
9
27
2659
Autor
Lakrov

 

Vážení čtenáři,

 

Dovoluji si vám oznámit, že nakladatelství Knižní klub vydalo mou knihu Kamarádi od Vrbového potoka (ISBN: 978-80-242-4621-5). Kniha je určena dětem od šesti let a je sestavena z příběhů, odehrávajících se v zoologické zahradě. Na Písmáku byly tyto příběhy postupně zveřejňovány v kategorii Pohádky v létech 2011-2012. Další informace naleznete například zde .

 



27 názorů

Muamarek
18. 12. 2014
Dát tip

Gratuluji a přeji pěkné dny :-)))


Lakrov
17. 12. 2014
Dát tip

Pro reka: Ilustrátorka mi nebyla přímo přidělena -- bylo možné si vybrat asi ze čtyř, ale původní ilustrace, které se sporadicky objevily i zde na Písmáku, mi -- tedy přesněji řečeno mé původní ilustrátorce -- byly odmítnuty. Paradoxem je. že právě ona byla iniciátorem vydání, tím, kdo tu knihu nakladatelství (Knižní Klub) nabídl.

Všem ostatním děkuji za gratulace nebo za zájem.


reka
17. 12. 2014
Dát tip

S opožděním gratuluju. Pár kapitol jsem četl a už tehdy mi přišlo, že by si to zasloužilo vydat. Jak to bylo s ilustrátorem? Sám sis vybral? Ptám se, protože mě trochu překvapil obal.

 

Hodně štěstí s prodejem!


Arcs
02. 12. 2014
Dát tip

Gratuluju, čtu dětem večer pohádky ze serveru, tak vím, kam jít.


zasil
26. 11. 2014
Dát tip

Gratulace

 


Muamarek
26. 11. 2014
Dát tip

Gratuluji a přeji natěšené čtenáře :-)))

 

 Marek


Oldjerry
26. 11. 2014
Dát tip

když ty Jaroslav - tak já taky Jaroslav a co se týče  knížek - já už knížky pro sebe nekupuji a všechna 3 vnoučata  už mají po promoci... (:-D


Lakrov
26. 11. 2014
Dát tip

Děkuji všem za návštěvu, ocenění a za zájem, ať už uskutečněný nebo třeba jen neuváženě vyřčený :-) Pro Oldjerry: Doufám, že máš pravdu, a že je ta kniha opravdu tematicky kompaktní.

Pro Pečený medvěd: Jo, ta cena je hrozná (já za ni nemohu). V případě finanční tísně mohu zaslat jeden z autorských výtisků pod vypečený stromek :-)


Janina6
25. 11. 2014
Dát tip

Na některé kapitoly si vzpomínám, věřím, že se to dětem bude líbit. Gratuluju.


Zuzulinka
25. 11. 2014
Dát tip

velmi blahopřeji, mé srdce je potěšeno:)


Oldjerry
25. 11. 2014
Dát tip

Gratuluji lakrov... vydat tematicky  kompaktní věc a ještě  určenou dětem je počin hodný uznání.  Proti tomu jsou mé knížky dobré tak podkládat kratší nohu  u stolu... (:-D


zzlatý
24. 11. 2014
Dát tip

Knížka vypadá zajímavě, gratuluji. Tip...

Přivést na svět pěknou knihu, a to navíc pro děti, tak to je vždycky kouzelné.


Marcela.K.
24. 11. 2014
Dát tip

Koukám, že jsi vyměnil zamýšleného ilustrátora, to bezesporu knížce prospělo.

Asi bych si ji měla koupit...ale nekoupím - ty víš proč.

Snad se bude dobře prodávat. Přeju ti to.


gratulace veliká, přeji hodně čtenářů*


a2a2a
24. 11. 2014
Dát tip

Také blahopřeji, určitě hezká práce.


Garth
24. 11. 2014
Dát tip

gratuluju... slon je the best

ty jsi tedy jaroslav? :)


Petr333
24. 11. 2014
Dát tip

Super...také blahopřeji !


MMA
24. 11. 2014
Dát tip

Gratulace veliká! Vůbec nejtěžší je psát humor nebo psát pro děti. A vydat knihu v Knižním klubu už taky něco znamená... :)


Frajarka
24. 11. 2014
Dát tip

Blahopřeji, koupím dětičkám !


paráda :o) klubím...

Zordon
24. 11. 2014
Dát tip

Gratuluju. Moje děti sice ještě nemají šest, ale vzhledem k tomu, že už je několik let zpracovám dětskou literaturou, tak si možná troufnu.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru