Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

iwrite.cz | Nový web o tvůrčím psaní, humoru a copywritingu

01. 01. 2015
1
10
1428
Autor
Rimmer

Po 10 letech začal být můj web ChladnouHlavu.cz už trochu retro. Ne. Ani se tam nekoukejte.

Tak jsem odtamtud sbalil všechnu svou tvorbu a dnes – 1. 1. 2015 – rozbil tábor na nové adrese.

Představuji vám iwrite.cz! Nový web o copywritingu, humoru a tvůrčím psaní.

 

i write

 

Najdete tu všechny mé povídky, básničky i komiksy, které stály za řeč.

A k tomu všemu vás teď ještě budu drze vzdělávat v tom, jak máte psát. Ať už máte ambice copywriterské, scenáristické, nebo rovnou literární.

Ne že bych to už snad uměl. Ale učím se. A nechci se učit sám.


10 názorů

Sarrah
07. 01. 2015
Dát tip
ráda se podívám*

Rimmer
03. 01. 2015
Dát tip

Godfrey: Děkujuuu! ESC blog píšeme v tandemu na střídačku s Markétou Lukáškovou. The Office je pro mě učebnice kvalitního humoru, tak mám radost, že to z toho čouhá. A taky... je to v kanclu. Možná kdyby to bylo z divokého západu, nebije to tolik do očí :))


papouch
03. 01. 2015
Dát tip

narcis?


no teda, ty jedna reklamo pokorná

Godfrey
02. 01. 2015
Dát tip

Ty děláš ESC blog? Tak proto je to tak dobrý! :-)

Četl jsem to v posledních dnech docela hodně a některé prvky mi trochu připomínaly Office (jenom duchem, ne doslovně). Je to vědomé, nebo jde o náhodu? (Doteď jsem to bral jako náhodu, ale když jsem se teď dozvěděl, že to píše expert na britcomy..:-)


Rimmer
02. 01. 2015
Dát tip

Tangens_Omega36: :DD Díky! Je to spíš nadsázka. V duchu „Dělám, že vím, co dělám.“ Každopádně děkuji za zařazení do šuplíku s nápisem „Mládí“! :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru