Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

"Lidová tvořivost vojáků"

09. 03. 2002
1
0
1466
Autor
Čmelák

Autentickou vojenskou lidovou tvořivost najdete uprostřed

36. části VYZÝVATELE, která má název: SNAŽ SE ZAPÁLIT NAPUŠTĚNÝ RYBNÍK!

 

Ukázka:

 

VOJÁK A LENKA

 

Voják čekal na mi – LENKU,

stála v sále ve výk – LENKU.

Usmála se, slíbila mu vo – LENKU,

ŘEKLA: “Támhle je kamarád, přijdu za chvi – LENKU.”

Proto přišel na myš – LENKU,

pustit z hlavy tu fif – LENKU.

Šel raději na pá - LENKU

a zapomněl i na dovo – LENKU.

 


clovrdik
14. 03. 2002
Dát tip
:-)) jo jo, lidová tvořivost je místy jedinej způsob, jak se z toho ze všeho nep...nezbláznit :-)

hipinka
13. 03. 2002
Dát tip
to teda jo,monthy:))

Čmelák
13. 03. 2002
Dát tip
Čmelák souhlasí - je to z roku 1983, takže žádná novinka a v tomto případě už vůbec ne čmelákova, jde opravdu o AUTENTICKÉ ukázky "lidové tvorby" ze šešitů vojáků té doby, které mě nějakým způsobem už tehdy zaujaly nebo jsem se jim smál a nyní jsem je přepsal do svého příběhu VYZÝVATEL...

Albireo
11. 03. 2002
Dát tip
Nápad se mi líbí, zpracování už méně.

Eh, hm, tohle znám už asi tak 15 let, to si psávala děvčata do sešítků... stejně jako "láska je jak cigareta bílá, když jedna dohoří, zapálí se jiná..." :o)

Litochowitz
10. 03. 2002
Dát tip
Cože? tohle bez? Žeby beziny? Kurva proč, a doufám, že tys voják, jinak moc right. Mě se to teda líbí, ikdyž moje slovo je možná, jakse říká AUT.....takže mi stejně nezbývá než říci SE BJÉ, a vzpomínka na vojnu je tak nádherná, že to prostě nelze jinak.....doufám, že se nejedná o nějakou vtipnost......protože já dávám.....T-p.

Čmelák
10. 03. 2002
Dát tip
Díky za úsměv a za TIP!

Wopi
09. 03. 2002
Dát tip
:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru