Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohár

09. 03. 2002
1
0
2141
Autor
Jeanne

bez komentáře....

Dej mi prosím nápoj smrti,

v poháru,

ve vínu jako krev ukrytém.

Já přijímám  jej bez protestů,

stojíc na skále,

v kraji sluncem zalitém.

 

Tak dej mi nápoj zapomnění,

co zastaví můj život v letu,

s modlitbou na rtech

končím život svůj,

píšu poslední větu.

 


Jeanne
05. 08. 2002
Dát tip
Nanthehi dík za upozornění.Já dříve chodila do kavárny a psala přímo do počítače.Nyní mám doma net a zkontrolovala jsem si dílka, co jsem vypotila jako začátečník a hrůza.. fakt překlepy a chyby...už jsem to opravila.

Nanthei
04. 08. 2002
Dát tip
Ta báseň by byla docela povedená, ale co ty hrubky, proboha? Promiň, ale to strašně ruší...

Francois
11. 03. 2002
Dát tip
No comment.

Astalavista
09. 03. 2002
Dát tip
Tohle né, každej si tim prošel, ale už je to trochu profláklý. Téma třeba zachovej, ale skálu atd. zaměň za něco jinýho, odkud se dá skočit....:))) (no, trocha sarkasmu, no)

Krel
09. 03. 2002
Dát tip
Asta..já tu Tvoji kritiku radši nebudu komentovat..doufám, že jsi to myslel s nadhledem...chmm... k básni...zařazuji do klubu, smutnokrásné...

Amanda
09. 03. 2002
Dát tip
Jo jo deprese dnes uz asi matka vsech skvelych dilek...

Koho prosíš?Mne (čtenáře), boha(kterého),milence(). Pěkné obraty!!!(:-)))

valerinka
09. 03. 2002
Dát tip
to je presne pro muj cumacek.........citim se podobne a rada bych to taky udelala, ale nejak to neumim....krasna deprese...neco s cim se ztotoznuji!!*!!

Jeanne
09. 03. 2002
Dát tip
Báseň by měla být tajemstvím.Já jsem malé tajemství,a proto musí každý nalézt odpověď sám.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru