Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čo si tie deti dovoľujú

26. 03. 2015
6
15
591
Autor
gabi

Prší, fúka prudký vietor. Dcéra Petra sa ešte vyvaľuje v posteli, cez oblok vidí mraky, nevľúdnosť, nechce sa jej na psychoterapiu.

Vyjednáva: „Zavolaj Mirkovi, že neprídeme.“

Ani mne sa dvakrát nechce, dám sa ukecať. Zoberiem telefón, prebehnem zoznam, Mirko Z.

Len čo začujem hlas muža, predstavím sa a spustím: „Veľmi by vám to narušilo program, keby sme dnes neprišli? Petra je ešte v posteli, nechce sa jej, vonku je tak hnusne, ale keby vám to spôsobilo problém, vyženiem ju, prídeme.“

„Ale voláte na predajňu,“ počujem rozpačitý hlas.

„Na predajňu?! Ja volám psychológovi!“ nechápem. Ako by som sa mohla dovolať do darčekovej predajne pod psychológom, keď mu volám na mobil.

„Asi ste si splietli číslo, tu je predajňa domácich potrieb,“ vysvetľuje trpezlivo Mirko Z. a mne zrazu blikne. Toto je predavač, ktorý mi priviezol sporák, aj chladničku. Nie je Mirko ako Mirko.

„Prepáčte, neviem, ako sa mi to mohlo stať, ešte raz sa ospravedlňujem!“

Ako mu vysvetliť, že som si ho takto dôverne uložila do telefónu, hoci je to otec Monkinej spolužiačky, poznáme sa len z videnia, vykáme si.

Nevydržím, pochválim sa dcére do práce mailom , čo som zasa vyviedla.

Odpoveď: „Gabena Gabena, tebe ide huba rýchlejšie ako mozog.“

A smajlík.


15 názorů

srozumeni
25. 04. 2015
Dát tip
vtipný omyl...***********

gabi
27. 03. 2015
Dát tip

vďaka za úsmev, Ali


Alegna
27. 03. 2015
Dát tip

:)


gabi
27. 03. 2015
Dát tip

aj tebe úsmev, Petritritrík


Petr333
27. 03. 2015
Dát tip

:-)))


gabi
26. 03. 2015
Dát tip

:))))


okoloidúci
26. 03. 2015
Dát tip

... si viem predstaviť, ako sa Gabena neraz nevie vpratať do kože :D.

do matky terezy jej ešte fakt čo-to chýba :).


gabi
26. 03. 2015
Dát tip

najmladšia ma každé druhé ráno víta - Gabena, zasa si roztopašná?! občas jej robím zle, nech nie je nuda :)


okoloidúci
26. 03. 2015
Dát tip

... vidím to tak, že Gabena je na(ne)šťastie neprevychovateľná :).


gabi
26. 03. 2015
Dát tip

v poslednej dobe mám pocit, že sú tu na mňa tri matky, napomínajú a vychovávajú :)


mě se tedy povedlo zachovat kontinuitu: když se ještě čísla mobilů dala vybírat, umožnil mi operátor při volbě použít posledních šest čísel z původní pevné linky. Takže si pamatuju náš telefon, který už asi dvacet let neexistuje :o)


okoloidúci
26. 03. 2015
Dát tip

... kto je vo vašej rodine matka? a kto dcéra vlastne?? :D


gabi
26. 03. 2015
Dát tip

vďaka Ľuboš

presne aleši, pamätám si čísla mojich spolužiačok spred mnohých rokov - pevné linky, ale teraz by som sa nedovolala ani najbližším


kolikrát vzniknou i větší trapasy ...:o)

je zajímavé, že v předmobilové době si lidi telefonní čísla pamatovali, dnes už jen nalistují v seznamu a volají...


Kočkodan
26. 03. 2015
Dát tip
Tak pravdivý konec díla jsem na Písmáku uz hodne dlouho nezazil! (mrk)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru