Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnešní večerní Události v TV

01. 04. 2015
5
10
1030
Autor
Kolobajda

        Dnešní večerní Události v TV

      Konečně máme jasno o průběhu chovu drůbeže – od narození až po dobu, kdy mají správnou váhu a jejich dny jsou    sečteny. To vše nám srozumitelně a fundovaně přednesl                                                                                            Bohuslav Kohout – předseda představenstva slepičí farmy.

    Tak tomu říkám NOMEN OMEN

 

   P.S.: Řekl bych, že těm kuřatům to bylo úplně ukradeno. A tak zobaly a zobaly…

         Asi jako když své ovečky pásal usměvavý kardinál Vlk.

 


10 názorů

Kolobajda
02. 04. 2015
Dát tip

Ano - i to mě napadlo, nicméně: Vaněk - nevaněk - já jsem ty dopisované dva díly Švejka četl (a už si neybavím, zda dočetl), ovšem to jeho pojetí a nepodařený pokus o napodobení stylu Haška mě nijak nenadchlo - naopak. A bylo to přisprostlé, víc než zdrávo. Ani mi to nepřišlo vtipné. Takový "nucený" humor...


Kočkodan
02. 04. 2015
Dát tip
Mela to být narázka na tvého kolegu a jmenovce spisovatele Karla Vanka, který dopisoval Osudy dobrého vojáka... No a Svejk = sranda, s tebou je také, tohle se mi honilo hlavou pri psaní komentáre...

ještě by mohlo jít o Vaňka z Audience, ale pak je spojení se Švejkem poněkud absurdní :o)


Kolobajda
02. 04. 2015
Dát tip

Přátelé děkuji všem za účast. Luboši - pokud tvůj příspěvek měl být vtipný (tak jak je u tebe obvyklé), tak jsem ho nepochopil. Napadá mě pouze účetní - šikovatel Vaněk ze Švejka, ale postrádám tu souvislost.


sepiolite
01. 04. 2015
Dát tip

občas se to prostě sejde...;)*


Jen žádnou protekci, pane Tlačenka.*


Kočkodan
01. 04. 2015
Dát tip
Vzdyt vy jste tak trochu Svejk, pane Vanku... :-)

klasickou ukázkou je známý botanik Václav Větvička...


Hlavně, že máme jasno...( u nás je stále zataženo a pořádný vichr)..../***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru