Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Návraty III.

10. 03. 2002
1
0
1511
Autor
JARUB

Mírně jsem se obávala dát jsem ta svá díla, která zavánějí více či méně mými depresemi, ale jelikož jsem se již přičlenila ke klubu depresářů (tímto všem jeho členům děkuji - díky jejich dílům jsem se odhodlala), tak tedy jedna smutná.

Ta tíha v srdci schoulená

jak táhne dolů ramena

a hlavu sklání ke hrudi,

tak usnout, chtít se nevzbudit.

 

Ve snu jít cestou potají,

kde stromy tolik volají.

Překročit troje koleje

a stanout, kde moje naděje.

 

To žluté světlo v kuchyni,

ticho tikají hodiny.

Je za okny tma a uvnitř čaj,

v němž odraz světla hraje báj.

 

Příběhy číst zas prsty v kůře stromů,

po starých cestách navracet se domů

kam voňavou dojdu lesní pěšinou,

kde větve bříz mne sladce ovinou.

 


synáček
05. 03. 2004
Dát tip
"po starých cestách navracet se domů kam voňavou dojdu lesní pěšinou, kde větve bříz mne sladce ovinou." Je to velmi milá deprese...tedy číst o ní...ne prožívat, já vím... TIP...a díky!

JARUB
14. 03. 2002
Dát tip
kdo si chválu zaslouží, ať se klidně počůrává............. na velkých lidech ty drobné nedostatky jsou tak krásné... :o)))))

Prokletí
14. 03. 2002
Dát tip
máš tím na mysli mé skvrny od pochcání na prostěradle? ;o)))))))))))))))))))))))) m.

JARUB
13. 03. 2002
Dát tip
Prokletí: jasně, chápu :o) píšeš hezky - něco nemusim, ale spousta se mi líbí, něco je na mě příliš surrealistický ;o))

Prokletí
13. 03. 2002
Dát tip
mluvíš o mých věcech? Tak ty nejsou ani v nejmenším surrealistické... já jen popisuju to, co vidím kolem sebe, tu drobnou dávku imaginace dávám do vyjadřování... nevím... ale dík, jen mě nechval, bych se pak začlo v noci počůrávat ;o)))))))))))))))))))) m.

JARUB
11. 03. 2002
Dát tip
Ač v klubu depresářů, mám ráda romantiku a šťastný konec je jedna z variant, kterou vždy ráda zvolím pro sebe i pro svět. (To, že to tak dopadnout nemusí je nasnadě a o tom v básni řeč není) :o)

Prokletí
11. 03. 2002
Dát tip
nejde mi o dějovost, ale o vyjdřovací sladké techniky, víš? Asi peešu strafně zmrtheně ;o) m.

Mazlík
10. 03. 2002
Dát tip
krásná depresivní věcička neboj, bude líp

Prokletí
10. 03. 2002
Dát tip
pasáž koleje/ naděje hodně polopatistická, nicméně dobře stavěná... čaj/báuj působí přiblble... nechutně hepyjendový sladký konec.... jak bolestivé ;o) m.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru