Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o začarovaném kruhu

14. 05. 2015
5
13
700
Autor
aleš-novák

těžko může hlava státu

jmenovat profesorem někoho

kdo přijde na ceremoniál

s plackou ZEMAN NENÍ MŮJ PRESIDENT


13 názorů

florian
22. 07. 2015
Dát tip

Řekl bych, že je vždy potřeba najít "zlatý střed" - to je to místo, odkud chytráci řeší začarovaný kruh; a já jsem splnil před chvílí daný slib a vkládám tip, který si tvůj afórek plným právem zaslouží :)))


Diana
22. 05. 2015
Dát tip

No ano, je to začarovaný kruh. Chápu oba, ale toho profesora s plackou víc :-)*


proto je to o začarovaném kruhu :o) záleží, z jaké strany se na to kdo kouká.


To je dobrý aforismus.

Chyba tím pádem jako by nebyla u Zemana.

na tip se mi to líbí.

........................

A tedy vážně.

může nosit takovou placku a stejně by tu medaili pokud někým byl navržen měl převzít a ta by měla být předána, protože jde o zcela jiný akt než názor prezidenta..

...

za sebe ? Raději bych si zatančil na ty Nazarety Aleši..


Vaga Bundus
18. 05. 2015
Dát tip

Nikdy neříkej nikdy...


Ne, že by mi chtěl někdo udělovat jakékoli medaile, ale od Zemana bych ji také nechtěla.

Možná jen proto, že bych se nedokázala ovládnout a začala bych se tlemit.


Čudla
14. 05. 2015
Dát tip

Aleši nepřijal. A to z prostého důvodu. Nejsem tak důležitý abych byl na jakoukoliv medaili navržen. A kdyby i náhodou ano, tak z principu ne.


Kočkodan
14. 05. 2015
Dát tip
Já pocítám s tím, ze mi drív dá neco Achim nez Milos. Uz by bylo pomalu nacase...

a medaili bys od něj přijal?


Čudla
14. 05. 2015
Dát tip

Nesouhlasím s vaším názorem,ale jsem připraven zemřít za vaše právo jej vyslovit.

Voltaire

 

Zeman není ani mým prezidentem. Nemám ho rád.


Prosecký
14. 05. 2015
Dát tip

Však já to také myslím s nadsázkou.

kdybych byl já v podobné situaci, tak bych si to zdůvodnil, že prezidentský úřad uznávám, a ta osoba, kterou neuznávám, je jenom nástrojem, figurkou. 

Já totiž neumím zásadově odmítat řády a vyznamenání.


je to tedy trochu nadsázka, ale pokud ten člověk nepovažuje presidenta za legitimního, proč vlastně z jeho ruky chce dostat nějaký glejt?


Prosecký
14. 05. 2015
Dát tip

A proč?

Vzpomeň si na základní princip svobody:

"Nesouhlasím s vaším názorem, ale budu ze všech sil bojovat o to, abyste mohl jiný názor zastávat a hlásat."

Vždyť jsme stále ještě v Evropě.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru