Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nejlepší probuzení/nejhorší šok

16. 06. 2015
1
3
916
Autor
amoresperros

 

Šest kamarádů, kteří se viděli naposledy jako malé, hloupoučké děti, se měli na návrh svých milovaných rodičů v podstatě znovu poznat. Teprve až po roce se ti teenegeři konečně shodli na výsledném termínu, kdy si navzájem společně představí ty píčoviny, které mají v hlavě u jednoho z nich doma a samozřejmě se to neobejde bez drog a popíjení alkoholu. Bylo dost zdlouhavé zařídit, aby si na sebe našli chvilku času, každý z nich studuje něco jiného a hlavně někde úplně jinde. Jdou si svojí vlastní cestou a ten druhý je jim úplně lhostejný ,,Ehm, alespoň zatím". Dnes ale mají v plánu společně oprášit staré vzpomínky.

Skupina šesti kluků (15,15,15,16,15,15 let) a dvě krásné, vyhublé slečny se hned na vlakovém nádraží, po vystoupení z vlaku, znovu s předstíranou radostí v tvářích srdečně objímají. Sice šokovaní, že stará průvodčí měla moc krátkou sukni a oproti tomu až moc dlouhý,tmavý trávník, který na sedící mladistvé bezcitně vyvalila poté, co ji při brždění vlaku upadla propisovací tužka na zem a se svou špekatou prdelí se pro ni ráčila líně ohnout, naneštěstí stála zády k nim,takže ten hnus viděli. Těžko říci, zda nenosí spodní prádlo pravidelně, ale dnes ho na sobě fakt neměla.

Všichni měli na zádech školní batoh, nikoliv s učením, ale s čerstvě zakoupeným chlastem a marihuanou. Ondra, jeden ze dvou gayů z jejich skupiny, měl kapsy plné pytlíčků narvaných koxem. Emil, kterému bylo nedávno šestnáct let a měl od lákaře písemně potvrzené, že má lehkou mentální retardaci s IQ 57 a trpí snad všemy logopedickými vadami, včetně šišlání, vyplazoval svůj jazyk a snažil se zaostřit na jeho špičku, tekla mu slina a odporně přitom šilhal. Tyto své nedostatky si ale kompentuje tak moc velkým kokotem, kterýho by mu mohl závidět i plnokrevný závodní kůň. Vzal si pro jistotu kondom ,,Jeden nikdy neví," on je ještě panic, ale šprcku si sebou bere snad všude, kam ho napadne se zrovna přisrat. Čeká na příležitost, kdy konečně smočí, ale ta ne a ne přijít. Má z kundy panický strach (na živo) a začíná mu to pomalu lézt na jeho malý mozek, který se ani nepokouší namáhat pro rozumné věci. Zatím našel odvahu vytáhnout ho z připosraných trenek pouze před lesbickým pornem, nebo online přes skype. Sem-tam i před dveřmi ložnice jeho rodičů, to vrzání ho strašně vzrušovalo, hlavně bolestivé a zároveň šťastné vzdechy jeho matky, zrovna, když ji ho tam jeho fotřík drsně vrážel, z něj dělaly zvíře. To je ale jeho menší kostlivec, o kterém nikdo jiný, než-li on sám prostě neví, takže proč by se měl zato stydět? Moc svému otci ten mrdací aparát chorého hovada závidí, kvůli závisti nejednou přemýšlel, že svého fotra zabije, ale jelikož byl tatík dříve profesionální boxer, tak si ten blbeček netroufl to ani naznačit... Stále myslí na ženy, sice neví co, ale něco ho neustále nutí myslet na ono místo, které vlastní pouze ženy. Chce to každým dnem víc a víc a už na tom začíná být psychicky dost špatně.

Henrieta je šestnáctiletá katolička, poměrně inteligentní, na svůj věk ale neuvěřitelně stidlivá (ohledně pohlavního styku). Je také stále ještě pana, dala si předcevzetí, že si věnec ponechá až do své svatby. Její rodina ji v tom plně podporuje, vlastně ji tuhle myšlenku sami rodiče vštípily do mozkovny. Ale Kamila? (15 let) To je pěkná štětka! Má společně s tlamou snad všechny díry totálně rozmrdaný...

Když obě stály chvíli sami vedle sebe a zkoumaly se svými bystrými, zvědavými pohledy, tak si Henrieta ihned všimla malé, světlé skvrnky pod Kamčiným černým páskem, jenž obepínal její extrémě štíhlý pas. ,,Hele, ty šmoulo, jak můžeš mít až na kraťáskách bílou čokoládu?" ptala se s nemalým údivem Henrieta a 3x za sebou mrkla. ,,To víš, jeden můj klient mi dal včera na ochutnávku pěknou porci, byla dobrá, ale bohužel on byl takový čuně, že to stříkalo všude okolo, jen ne tam, kam jsem kurva chtěla!" odvětila nadrženě Kamila. Henrieta se nechápavě dále ptala ,,Myslíš jako tekutou bílou čokoládu?" ,,Ano, ta je předci mnohem lepší, než ta tuhá a ještě si to dost dobře užiješ." odpověděla Henrietě s naprostým klidem ta hloupá sexy štětka .

Kami se na Henrietu ďábelsky usmála a její ruka chmátla společnici na její štíhlé stehno, poměrně blízko u onoho choulostivého místa. Henrieta rychle polkla a ulekaně sebou škubla, ale Kamila byla neodbytná a pomalinku svou ruku vracela k jejímu rozkroku. Henrietě se zaleskly oči a okamžitě poznala, že je úplně mokrá. Cítila to v kalhotkách. Na vteřinu ji napadlo si do nich sáhnout a začít si ji dráždit. ,,To je tak moc skvělý!..." řeklo ji cosi v hlavě. Kamiliny dlouhé, špičaté nehty už byly na místě a jemně drápaly po mokrých kalhotkách. Naneštěstí pro ni se ale Henrieta vzpamatovala a okamžitě Kamilinu ruku ze svého rozkroku nasraně ztrhla. ,,Co to má být dohajzlu?" ,, Koho tady ošaháváš ty děvko skurvená!?" zařvala z plných plyc Henrieta a dělala ,,uraženou." ,,Ale nedělej, chtěla jsi to,moc dobře jsem to poznala... Jen jsem tě pokoušela čičinko." řekla Kamila s koncem svého ukazováčku vraženýho v puse, začala si ho tak sladce ocucávat a pak si ho mírně zkousla. ,,Potřebovala bys pěkně vyprstit a uvidíš, že všechno napětí a stres se z těla úplně vypaří." ,,Já ti klidně teď hned na místě udělám luxusní anální fishting." ,,Tedy, jestli chceš?" zeptala se Kami výmluvně a byla připravená onu nádhernou věc Henrietě do zadečku a pipiny zároveň napohodu udělat. Henrieta ztuhla, nebyla schopná se hnout, ani ze sebe vydat jedinou hlásku. Ví dobře, že Kamča má naprostou pravdu, ona často cítí neskutečnou chuť mít tam dole vraženýho něco strašně velkýho. Ale nemůže kurva!! Až po svatbě! Henrietě se podařilo po chvíli váhání potlačit její sexuální pudy (obdivudodné) a flusla Kamile do obličeje a nemile ji od sebe odstrčila. Kami si otřela se smíchem obličej a tentokrát pochopila, že to nemá cenu zkoušet dál...

Kousek opodál stál Emil a viděl úplně všechno! Toho si nevšimla ani jedna, až teď jeho přítomnost zaregistrovaly. On byl z jejich rozhovoru úplně v hajzlu. Musel se opírat o pouliční lampu, stál tam s dokořán otevřenou tlamou, až mu byly vidět jeho křivé zuby. Měl vykulený oči jak velký, gumový dildo. Vydával ze sebe takové divné, jakoby koňské skřeky,či vzdechy. Klepaly se mu obě kolena, skoro se mu podlamovaly a i přes těsné, černé dříny bylo vidět, že ho má tvrdýho jako beton a stojí mu jak Hitlerovi ruka. Byl mimo další dvě-tři minuty. Obě slečny ho celou dobu bedlivě pozorovaly. Každá si o něm myslela to své, ovšem obě z úplně odlišného úhlu. Henrieta na něj zírala jako na nevychované, postížené prase, kterému schází i náznak slušného vychování. Kamila naopak jako na jednoduchou možnost, jak si dnes příjemně osladit noc, když už ho má ten retard tak moc velkýho...

Když se Emil alespoň trochu sebral a uvědomil si, jak moc se provařil, byl v hajzlu znovu. Podíval se dolů a byl červený ještě víc. Jen ze sebe vylekaně vykoktal... ,,Ssakkra, rrychlle ssppaddni, vidděj ttě ddebbile..." Holky se na sebe podívaly, po tomhle už zapomněly na ten jejich společný incident, který to vlastně způsobil a obě padly do křečovitého smíchu, válely se na zemi v slzách a držely se za břicho, nemohly z něj. Emil začal okamžitě zdrhat, co nejrychleji utíkal do staré stodoly, která byla asi 350-370m vzdálená od domu rodičů, jejich dalšího společníka Kristiána, u kterého dnes společně přenocují a budou popíjet chlast,hulit trávu z vodní dýmky a metr velkýho bonga. Jeho rodiče jsou,nejspíš už na vždy, na dovolené v Sýrii, proto má Kristián celý dům jen pro sebe. Emil svou třesoucí se rukou rozepl kalhoty a taky otevřel batoh, vytáhl si ho a také vytáhl flašku vodky. Pravou rukou honil a levou se začal pomalu ožírat. Ležel v seně, vnímal jeho vůni a představoval si, že tu místo sena voní Henritina píča, kterou si od té doby, co Henrietu poprvé poznal, pokoušel ne jednou vizuálně představit. Zavřel oči a začínal se cítit příjemněji...

 

I přes to, že skupinka postrádala praštěného Emila, tak začali vcházet do toho luxusního domu, všichni začali okamžitě válet šunky na velké, červené, pohodlné sedačce a společná kalba tak mohla vesele začít... Padlo už první brko, několik přípitků, kokain byl vysypaný všude po zemi a stole. Každý z účastněných v sobě měl minimálně jednu lajnu. Ondra se líball s Janem na zemi, osahávali se všude možně, Jan si šňupnul další čáru z jeho péra. Všichni začali být pomalu v píči, ale chlastali dál a hulili z bonga po dvougramovývh dávkách. Kristián měl v noťasu stažené první dvě série Dextera, tak se fakt nikdo nenudil do té doby, než mu sjetá Kamila na notebook omylem vylila zbytek piva, který měla v kelímku. ,,Tak to sis teď pěkně zavařila, ty malá kurvičko" ,,Ten stál 14 hadrů," řekl tiše Kristián.. Mírně se usmál. ,, Za to budu něco chtít!" Kamila neváhala ani vteřinu, klekla si před něj, on ji docela drsně chytl za vlasy a strčil ji ho až do krku, začala mu ho před všema kouřit. On je zazobaný díky rodičům dost, vůbec mu nešlo o prachy, jen byl rád, že se zas konečně vystříkal. Po zplacení dluhu zábava pokračovala dál. Výtlem střídal ještě delší výtlem. Všichni byli úplně v prdeli. Netrvalo to dlouho a moc lidí už nezbylo, většina odpadla. Spali na prvním místě, kam hodili držku. Kristián, ten si našel hnízdečko na vzácných liliích Tořiče včelonosného, které patřily jeho matce, ta si je dlouhá léta s láskou a pečlivostí pěstovala a šlechtila. Byly naskládané v keramických květináčích na zemi. Ze vzácných květin již moc krásného nezbylo. Jeho matka je milovala více, než svého manžela a syna dohromady.

Je to paradox, ale už zbyly jen holky, do střízliva měly ale daleko obě dvě. Kamila si šla do kuchyně pro cigarety ,,No šla," spíše se pro ně plazila a smála se jak kráva, vrážela do věcí, rozbila vázu z pravého čínského porcelánu, cestou také nablila do aquária s rybičkama druhu Haplochromis venustus (venustus- okouzlující). Emil je od nepřítomnosti rodičů vůbec nekrmil, tak chudinky hltaly zvratky jak Somálci. Henrieta taky sotva stála, po půl hodině nepřetržité snahy se konečně dobelhala až na toaletu, ale ani nezavřela dveře a už stačila spadnout. Usnula před hajzlem na zemi v kleče s vyvalenou prdelí a obličejem zabořeným do rohožky pod WC. Měla mini sukénku a bylo ji vidět její blond ochlupení. Kamila si natočila sklenici vody, chtěla si dát něco proti bolesti hlavy, odplazila se tedy do koupelny, postavila se, otevřela dvířka od skříňky připevněné na zdi, ve které bylo vedle sebe naskládaných několik obalů s různými druhy léků a odlišnými účinky. Strašně moc se ji motala hlava, prostě chmátla po prvním balení, které uviděla, nebyla ani schopna něco přečíst, byla moc opilá a sjetá. Hodila zbylé dva prášky z plata do sklenice s vodou a kartáčkem na zuby, který vytáhla z hrníčku je míchala tak dlouho, než se rozpustily. Ale to byla poslední věc, na kterou se zmohla. Udělalo se ji strašně špatně, rychle položila nedotčenou sklénku na umyvadlo. Hodila zpátečku a škobrtla o schod, který byl za ní a spadla celou vahou těla do mramorové vany, strhla sebou i sprchový závěs, byla pod ním celá zakrytá. Z hlavy ji stříkala krev, povedla se ji si fraktura lebky o roh vany. Než-li stihla vykrvácet, tak ji sprchový závěs, který měla přes obličej, stačil v jejím spánku, či bezvědomí udusit. Bylo po ní a nikdo to zatím nevěděl...

Emil vyšel ožralej ze stodoly, došel mu alkohol, tak se rozhodl vztoupit do domu. Uvnitř bylo hrobové ticho, všichni spali. Měl ruce od své vlastní mrdky, tak šel tedy do koupelny, aby si je umyl. Všiml si skleničky, která stála na umyvadle, myslel si, že v ní je nějaký chlast, tak ji popadl a kopl ji do sebe. (i s rozpuštěnou viagrou) Rozdíl ani nepoznal, tak zle na tom byl. ,,No, ona flaška vodky je fakt síla." Ani nezaregistroval zkrvavenou mrtvolu ve vaně,omotanou závěsem, který trochu šustil, protože tělo pod ním se ještě krapet cukalo. Potřeboval se strašně vychcat, přišel tedy k záchodu. A co nevidí?? Splněný sen!!

Henrieta ležela ještě stále ve stejné poloze, jako když před tím spadla. Pomalinku a zkoumavě se k ní přibližoval a prohlížel si ji. To, co na něj vykukovalo z pod jejích kraťásků, ho naprosto fascinovalo... Teď už jistě nevychčije ani kapku, viagra začala působit! Stál mu tak, jako ještě nikdy! Přehodil si Henrietu přes křivá záda a běžel s ní nedočkavě do ložnice Kristiánových rodičů, hodil ji na skřípající postel... Svléknul rychle ji i sebe. Ona tvrdě spala a vůbec něvěděla, co se ní děje. Roztáhnul ji nohy, tentokrát se vůbec nebál, ovládala ho pouze čistá touha a alkohol, nikoliv rozum, či svědomí, které mu stejně schází a začal si dopřávat to nejlepší lízátko svého života! Tak nechutně si pomlaskával, ale jeho to vzrušovalo ještě víc. Vrazil ji ho tam tak, až se z toho málem posral!! Stal se konečně mužem. Konečně smočil!! Ten zasranej zmrd! ,,To je snad sen! ,,Hurááá!" ,,Íííííhááááá!!..." Henrietu to bolestivé píchnutí napůl probudilo, předci jen, byla ještě před chvílí pana, ale alkohol v její krvy bolest potlačil. Vnímala to jako sen, který se ji líbil a to hodně!!... Začala vzdychat, pak rychleji a nakonec řvát... On je díky ní v úplně jiném světě, v jiné dimenzi! Když do ní po 28 minutách neskutešné slasti vystříkal všechen svůj náklad, tak se cítil jak největší king a v tom úžasu omdlel a zabořil ji svůj ksicht mezi ty její velké kozy, ležel na ni jak mrtvola a začal chrápat.

Ráno, když se probudil, měl stále hlavu tam, kam mu večer spadla. Celý jí je obě ve spánku oslintal, ten prasák, ale ona chudinka pořád ještě spala, tak toho využil a dal si s ní ještě druhé kolo. Než z pokoje nadobro odešel, tak ji přikryl dekou a něžně políbil. S úsměvem se naposledy podíval na její krásný obličej, zabouchl dveře a šel rychle za ostatními dolů. Všichni už hledali Kamilu, nikdo ji zatím neviděl...

Henrieta se probudila na posteli s rukama roztaženýma, jak malý andílek. Byla úplně růžová, jak krásně se vyspala. Otevřela oči a usmála se, protáhla své končetiny, jako mladá lvice. Uslyšela svůj mobil, volala ji matka. ,,Ahoj mami, tomu bys nevěřila, dnes jsem měla tak famózní sen!!" ,,Jen nevím, proč mě tak bolí v podbřišku.." ptala se matky oprcaná dcera. ,,To máš asi sračku miláčku, to bude v pořádku." odpověděla jí milující matka. ,,Asi máš pravdu, tak se měj, posílám tobě a otci milión pusinek!" řekla dcera a zavěsila.

O sedm měsíců později...

 Všech šest zůčastněných je teď v dětském domově se školou (v pasťáku), za neposkytnutí první pomoci Kamile Tansasové (15 let). Před branou pasťáku na Henrietu, která je v sedmém měsíci těhotenství čekají její nasraní rodiče. Pustili ji předčasně a to jen díky dohodě se sociální pracovnicí. Prý je to pro ni a pro její ještě nenarozené miminko mnohem lepší, být v prostředí, kde není stres. Dítě ji chtěly úřady sebrat a dát ho do dětského domova, ale její rodiče to prostě nemohli dopustit. Když rodiče před sebou viděli svou šestnáctiletou dcerku těhotnou, vzteky se jim vařila krev v žilách. Ale co se dá dělat, rodina je rodina, zabít ji nemůžou... Když se jí otec zeptal ,,Tak kdopak je fotr?" Tak mlčela, protože neměla tušení... Emílek si nejspíš na šprcku v tu chvíli ani nevzpomněl.

 

 

 


3 názory

Přepsáno!

Prosecký
17. 06. 2015
Dát tip

Pravopisné chyby, nejasný záměr, příliš mnoho vaty, nedostatečná charakteristika postav. Přepiš to!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru