Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

deniah

28. 06. 2015
6
12
898
Autor
Garth

je to starý příběh o tom jak jsem tě potkal

jak jsme seděli a dívali se do slunce
a země byla příliš dlouhá než abychom ji přešli. přesto bylo každé místo naše a i když pršelo, cítili jsme, jak nás paprsky slunka šimrají na zátylcích a nutí nás se smát všemu co vidíme.

je to starý příběh o tom jak jsem tě ztratil

jak jsme šli dlouho mlčky
a všechno bylo jiné, každý z nás byl uvnitř někým jiným a zavřený v kleci z kočičího zlata; a ač bylo slunko, neviditelné slzy skrápěly mou tvář a tam někde v jiné říši jsem ležel na zemi, mlátil do koberce a plakal

je to starý příběh o tom jak jsem seznal, že moji úžasnost spoutala královna mab nesmyslnými příběhy

 

 

 

 

a pak přišli paraziti a všechny nás změnili, pochopitelně


12 názorů

Garth
07. 07. 2015
Dát tip

Lakrov : díky, poslední věta je fakt mimo, napsal jsem poslední dobou víc různých textů o lásce a v jednom figurují paraziti... díla o lásce mají být trochu zmatečná :)


Lakrov
07. 07. 2015
Dát tip

I přes (mou) averzi ke sladkobolným textům a k nedodržování pravidel českého pravopisu (velká písmena, interpunkce) se mi to čte celkem dobře. Smysl textu je celkem pochopitelný. Nerozumím jen poslední větě nebo spíš jen jejímu poslednímu slovu.


Garth
30. 06. 2015
Dát tip

san juan.. znáš to, ne každé zlato třpytívá se a ne každý kdo bloudí..:)

jestli jsi vnímavý tak si povídej se mnou, mně baví přemejšlet.


Garth
29. 06. 2015
Dát tip

San Juan : Ti paraziti na tom spoustě lidem přišli nejsmutnější.

 

Proměnlivý : dokonce i mýma očima :)


GArth: jistě, ať už viděno očima  buddhistů či toltéků (bod pozornosti)

 


Garth
29. 06. 2015
Dát tip

ah so..:)

 

tak svět je pro živý tvory v podstatě sen.. každý ho dovede vidět úplně jinak, vidět z něj jiný věci..


https://cs.wikipedia.org/wiki/Nonsens

tedy pokud jsem to blbě nevyskloňoval

 


Garth
29. 06. 2015
Dát tip

díky, to mě potěšilo. co znamená nonsestní?


Líbí se mi tvůj fantastkní svět. Ten reálný je někdy zdánlivě stejně nonsestní ..

Dám si tě do oblíbených, páč jsem fanda na neočekáváno.

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru