Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Psí vzrůšo

05. 07. 2015
1
12
907
Autor
amoresperros
Ona je jak v sedmém nebi, zavírá vzrušeně víčka. Po takové době má sex! Jemu šmakuje ta hořkosladká píča. V takové vzrušení, zrovna dnes ani nedoufala. Kámoščin pes Rex je do toho tak zabraný, že ani jeho vlastní majitelka zastavit ho si netroufala. Drsný jazýček a prsty v kundě, tento šikovný mazlíček, zato brzy do útulku půjde.

12 názorů

Jaj, to zas bude stěr, až si to na google přeložím. :D

Miroslawek
06. 07. 2015
Dát tip

Faber suae quisque fortūnae


Ehm, tmy. Sry. :D ;D

Oki. ;) Časem to jistě půjde. :D A děkuji, díky vám mě teď napadla jedna povídka, s názvem Výkřik do tmi. :)...

Miroslawek
06. 07. 2015
Dát tip

chytrému napověz...

mimochodem nebylo by od věci naučit se používat avíza... jinak limitně zvyšuješ riziko výkřiků do tmy ;)


Teď Česky prosím. :D to mluvíte o mě, nebo o tom hafanovi? :D ;D

Miroslawek
06. 07. 2015
Dát tip

Ne, to si nerozumíme ;)

Raději ho živit na obecní útraty jako tvora bezpomocného, ale i neškodného, než nechat řádit takového škůdce mezi nevinným lidem čtoucím.

​(F.X.Šalda)


Miluji Vás!

Předpokládám, že tato kritika znamená, že pobavilo! :D takže super, to je pecka! Tak skoč už na mě, až k mim ceckám!! :D :D sorry, poslední dobou až moc často veršuji... :)

Miroslawek
05. 07. 2015
Dát tip

Hurá....


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru