Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fish and shit

06. 07. 2015
1
2
551
Autor
amoresperros
Ještě před chvílí klečela nad hrobem nějakých bohatých šmejdů. Nevydržela to, vzala lopatu s myšlenkou... Bez prachů domů fakt nejdu! Obklopena lesem, vítr čechrá vlasy. Již sedm měsíců to dělá jen se psem, pouze ten retrívr, ty horoucí plameny v ní hasí.Ale hafana ji přejelo auto. Chudinka je tak škaredá, že ani nemá s kým jít nato. Postrádá i vlasy. Je to obyčejná nula. Kope dál, jak rychle jen může. Však jde to čím dál z tuha, předci jen, s nadržeností jde všechno hůře. Konečně je u konce! Z rakve lopatou smetla zbytek štěrku hrubého. Otevřela ji a fakt mazec! Konečně vidí někoho mrtvého! Když všechny cennosti mrtvole vzala, tak napadlo ji ji cosi zvrhlého a nápadu se nevzdala! Shlédla mrtvole k rozkroku, sundala kalhoty a vidí něco jako mrkev. A když poté zjistila, že ho má tvrdýho jak podešev, tak bylo ji radostí do breku. Již svírá mu kokota ve rtech. Je ji jedno, že ten muž je mrtev! Začala s tím nebožtíkem prcat tak, až mu po půlhodině kokot upad! Pro ni to bylo, jak ten nejkrásnější sen! On s blahem pozoruje to z nebe, řekl si sám pro sebe. ,, Znovu jsem si pořádně zamrdal a to jsem pohřbený teprve den." Jeho manželce z toho v oku dosti cuká, bohudík je naštěstí mrtvá. Ale pomstychtivě již nabaluje v nebi nové milence. A před bránou nebeskou s nima nahlas šuká.

2 názory

Něco si od něj časem přečtu, abych byla v obraze.. :) ale thank you.. :) :)


ty jsi snad znovuzrozený ladislav klíma! :-)*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru