Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Po stranách Moravy

07. 07. 2015
2
41
1447
Autor
aleš-novák

Dámy a páni,

pokud ještě nemáte program na poslední červencový víkend, možná Vám přijde vhod tahle akce

pro veřejnost je 24.7. od 18:30 Poetický večer v Záhorské knihovně v Senici, jehož součástí je

vědecké pojednání "výskyt babky Blaškové v literatuře" v podání Fóra humoristů z Trnavy.

25.7.  od 18:30 Galavečer v lázních Smrdáky: mluvené slovo, hudba a dobrá nálada...

 

 

Kdyby se chtěl někdo přihlásit jako aktivní účastník, tak všechny informace najde na www.postranachmoravy.cz . Ale reagujte rychle, počet účastníků je limitován...

 

 

 


41 názorů

vinca minor
18. 07. 2015
Dát tip

Mně je na tom sympatické už jen to, že se akce koná ve Smrďákovicích. Určitě to tam bude báječně zdravotně smrdět. Mít více než dvě (nemotorizovaná) kola, přijela bych.


Simono, přeci víš, že co se škádlívá, to se rádo mívá :o)


Hesiona
09. 07. 2015
Dát tip

Jeden obyčejnej literární festival a tolik řevu kolem něho. A pořád ty samý fráze - na to snad musí být nějakej speciální kurz, ne? Myslela jsem, že odchodem z rodného serveru tomu uteču, a pendrek. Už je to tady zas :(  Jak se to jenom šíří?


když už pojedu do ciziny, tak bych se ráda podívala na Zemplínskou Šíravu, ještě jsem tam nebyla))


není třeba s každou blbůstkou chodit k lékaři. stačí slunce a vitamíny :o)


tak pravil neděd


San Juan: zdravý organismus si s virem poradí :o)


musíte se víc snažit, pane správče :o)


taky to mám z ruky, ale spojil jsem to s cestou na Balaton :o)


pedvo
07. 07. 2015
Dát tip

Ach jo, kdyby to nebylo tak daleko...


JMK: no, u tebe není divu, ale jak si to mám vysvětlit já? :o)


Snad kromě maminky mi v životě nikdo nevěnoval tolik soustředěné pozornosti, jako Roman Lohnert :)))))))

Díky, Aleši.


LadyLoba
07. 07. 2015
Dát tip

tak to jsou až dvě písmenka jinak :-) ale díky za odkaz

 



Lady: to pojednání znám jen z programu, podrobnosti nevím...:o)


jasně, dědo.


LadyLoba
07. 07. 2015
Dát tip

Já bych ráda alespoň nějaký záznam k tomu výskytu babky Blažkovej v literatuře, když moje bábi je z Trnavy a příjmění má až na to "k" stejné :-P - já se tam nejspíš nedostanu ..i když možná nebudeme daleko ...


nikdo tě nenutí k účasti, dědo :o)


nikdo tě nenutí k účasti, dědo :o)


víš, chlapče, akce se koná za pár týdnů, a pokud se někdo chce přihlásit, tak to musí udělat včas, třeba aby se dal objednat nocleh a vědělo se, jak velký sál je nutné sehnat...Tebe to ve skutečnosti nezajímá, takže se neobtěžuj s přemýšlením a věnuj se své velké francouzské poezii :o)


účast autorů i diváků je zcela dobrovolná :o)


doporučuji zejména generaci nula a Miro Kapustu ...ale i další :o)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru