Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

1.Letní krychle 2015 - výsledky

08. 07. 2015
3
14
2823
Autor
aleš-novák

Přátelé, sousedé a krajani,

v první letní krychli 2015

se na prvním místě umístil

se startovním číslem 5 autor s nickem

Stárnoucí vlk

a jeho dílo

zkameněla

s celkovým počtem 12 tipů

 

gratuluji vítězi a děkuji všem za účast, čtení i hodnocení.

 Když bude vítěz chtít, může vyhlásit další kolo soutěže...


14 názorů

další kolo bude koncem července...  :o)


Ferry
09. 07. 2015
Dát tip

Též gratuluji.

Aleši, když nemá Vlk čas, nechceš tu lunu vyhlásit ty? :) Prosím tě...


Janina6
09. 07. 2015
Dát tip

Vítězné dílo je pěkné, gratuluju! Nestihla jsem se zapojit, ani jako čtenářka, snad to napravím jindy.


rybkaH
09. 07. 2015
Dát tip

Gratulejšn největší:)


kuča
09. 07. 2015
Dát tip

Gratuluji.


aha, tak to by nešlo, neb od pondělí jsem v práci a mám problém s připojením (když jsem například v zahraničí), ale klidně se toho může ujmout někdo jiný ;)


Vlku, nejen vymyslet téma, ale založit událost, pak vyhodnotit...:o) ale je léto, žádný spěch a stress ...


Kočkodan
08. 07. 2015
Dát tip
Tak Jirko gratuluji, jistě důvod k radostnému zavytí. Myslím to první místo, ne moje blahopřání. ?-)

Vaga Bundus
08. 07. 2015
Dát tip

Sláva vítězi :o)


jo ahááá, to jako abych vymyslel téma jo, tak dobře, téma tisíckrát omílané a to je luna ))


dík klucííí,  jsem dojat, napříště bych se přimlouval za anonymní soutěžení, to aby nebyli "zavedení" autoři ve výhodě ;))


Hurá vlku .. je to jako dvanáct měsíců. Líp to dopadnout nemohlo :-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru