Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odkazy dneška

13. 07. 2015
3
9
1016
Autor
Muamarek

 

 

 

 

V mracích se rozlévala láva
moře se vysvlékala z pěn
pouště se barví krví jen
se sluncem den se nepotkává

 

 

 Na hory dopadaly vrány
v údolích jejich krákot zní
snad jenom slovo dalo vznik
světům, v nichž sny jsou zavírány

 

 

 Na příkop sítnic šero padá
píše se nová Iliada
na Tróju oheň vyšlehne

 

 

 Na novou Tróju v starém znění
ochablá ruka na sklepení
klepe
svůj odkaz vyšle
hned

 

 

 


9 názorů

Alenakar
28. 07. 2015
Dát tip

Kdybych znala tvou adresu,Muamarku,hošíčku zlatý,pošlu ti dudlík a lízátko a nějaké ty pohádky at' máš inspiraci.


Muamarek
17. 07. 2015
Dát tip

Tak to je z mé reakce, Diano, myslím, vidět :-)))

 

 Měj se krásně a hezký víkend :-))

 

 Marek


Diana
16. 07. 2015
Dát tip

Co se všechno tady člověk dozví! Doufám, Marku, že si z toho oného XXxx nic neděláš! :-)))


Muamarek
16. 07. 2015
Dát tip

Miroslawku díky, já také obdivuji Tvou neutuchující výdrž pod mými texty :-))))

 

 Hezký den :-))

 

 Marek


Miroslawek
16. 07. 2015
Dát tip

Marku, obdivuji tvé neutuchající úsilí i ponor, ale básník nejsi... tento text je dostatečným důkazem... málokdy jsou požehnáni ti, kteří si to zaslouží...


Muamarek
14. 07. 2015
Dát tip

Díky tu všem za reakce, poznámky, nápady, verše, a tak vůbec. Kočkodane, Grisho, Diano: Díky a hezký den :-))

 

 Marek


Diana
13. 07. 2015
Dát tip

mně to zní skoro prorocky. Zase tísnivé, varovné metafory. Krásná forma, obdivuhodný rým v závěru.***


Grisha
13. 07. 2015
Dát tip
První sloka má moc sloves a to z ní dělá až přiliš popisnou. Navíc ve třetím řádku je znát, že je to tam natlačené pouze pro rým. Takže ztrácí na důvěryhodnosti. Co se mi naopak líbí moc je verš Na hory dopadaly vrány. To je super. Místo nepoetického krákotu bych však raději užila hlasy. Konec na mě působí vcelku neuspořádaně.

Kočkodan
13. 07. 2015
Dát tip
Vyslu hned pochvalné zamrucení, z mé pusy nezazní klení, naprostou novinkou jiste není, ze tvoji tvorbu cením. vysoko, výse a jeste výs, jen jedno delej - dale pis. (smajlík)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru