Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Škvíry

Výběr: Monty_Python, hermit
13. 03. 2002
11
0
2140
Autor
gd

Klikněte si sem... Je to samostatnej html dokument, takže nebudu ztrácet čas tím, že ho sem budu zdlouhavě kopírovat...

&&Monty_Python&&13.03.2002&& Ty vole!!! (Pardon) To je nářez, bomba, ajánevímcovšechnoještě!!! Snad nejlepší věc, co jsem tu za hódně dlouhou dobu četla (s výjimkou věcí od hxy)! *
pozorovatel
19. 09. 2003
Dát tip
Taky tam nic nevidím. Jinak to čtivý určitě je.

gd
29. 10. 2002
Dát tip
a klikla sis na ten link v prologu? pod textem díla je jen kritika od monty, nějak se to tam překoplo, systém trochu zazmatkoval... jestli s viděla tu věc s barevnejma obdélníkama, a přesto nechápeš, tak buď v klidu. je to takovej úletíček...

géďáku... hele... netvrdim, že su kdovíjaká kapacita ale teda jako kliknout na to místečko "sem" mě tedy napadlo...

gd
29. 10. 2002
Dát tip
tak to už mi nezbyla ani ta poslední útěcha... tobě se to FAKT nelíbilo... uáááááá, jdu se zabít, jsem špatnej, tak špatnej, ach jo, matka měla pravdu, k ničemu se nehodím, jsem úplně levej... a ani psát neumím, achich, achich... no nic, hlavně že nechodím na mizerný ruský muzikály, to by člověka teprve votrávilo.

hele, může ti bejt útěchou, že ty ostatní jsem pochopila docela dobře.. třeba tvýho Bobra a tak

gd
29. 10. 2002
Dát tip
napadla mě moc vtipná odpověď, ale asi by ses nasrala.

se neostýchej

gd
29. 10. 2002
Dát tip
ostýchám. znáš to, co může napadnout starýho prasáka, když mu dívka pochválí bobra. ach jo. jdu se zahrabat.

jsem si to myslela

gd
29. 10. 2002
Dát tip
Tak vidíš, že ti to doCVAK!lo, klidně jsem mohl zůstal ostýchavej a nevinnej jako lithium. Nebo to byl cín? Snad...

hahááá

eehhmm, já za to fakt nemůžu, ale do toho nějak nevidim...(?)

gd
28. 05. 2002
Dát tip
jenom poděkuju za obdivuhodný čtenářský výkon... máš mě prostě přečtenýho :)

Igor
27. 05. 2002
Dát tip
nENÍ CO DODÁVAT, HODNĚ TOHO BYLO ŘEČENO PŘEDE MNOU.tip

Deltex
24. 04. 2002
Dát tip
...

Open
15. 03. 2002
Dát tip
moc hezky. dik*

hermit
14. 03. 2002
Dát tip
no, taky si říkám, že nět co dodavať..... ;-))) t v!!

Košilela
14. 03. 2002
Dát tip
skvělá věc *

pino15
14. 03. 2002
Dát tip
gratuluju :o))

lidka
13. 03. 2002
Dát tip
fakt vyborne....vlastni obrazy a pocity jsou spis odpudive, ale literarne me to bere, to používání protismyslů.... * :)

papouch
13. 03. 2002
Dát tip
Monty dík za upozornění

papouši, za málo, ještě odešlu pár avízek, tohle je fakt škoda minout...

JARUB
13. 03. 2002
Dát tip
taková "husí kůže" krása - přečíst a zemřít :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru