Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pastířka

01. 02. 2000
4
0
3163
Autor
Merle

No, další básnička, kterou bych já nenapsal, ale která se přeze mne napsala jako by sama...

Jsi tak nádherná... Zuby tvé svádivé ruby Modří lesku ocelovou Tak toužebně vražedná! Jsi tak žádoucí... Čelisti úsměvem nejistí Plaché nýty zmatnělé Tak smrtelně nevinná! Jsi tak vášnivá... Pružina - sladká dužina Ladná to křivka Tak vzrušivě napjatá! Jsi tak dokonalá... Neklidem mě rozechvívá Vábivé tvé tajemství V poušti jsi oázou - spoušti! Co je to? Voláš mě? Ano lásko! Konečně! !
ulita
15. 02. 2003
Dát tip
jó hormóny....

Jochanien
23. 02. 2001
Dát tip
šmarjá!!!!

mike
20. 11. 2000
Dát tip
Souhlas s Tynicem 01.02.2000, u některých věcí se ani nestačím divit. Nechci ti vyčítat změnu stylu, na to máš samozřejmě právo a je asi dobře, že se vyvíjíš, - ostatní jsou z toho aspoň nadšení -, ale mě je líto, že je tu málo věcí jako Poslední romantik, Jitřenka, Dračí mládě apod. Nechci, aby tahle kritika ode mě vyzněla nějak škaredě, ale stává se to pro mě takový složitější a přitom je v tom míň myšlenek než dřív. Promiň.

Sarken
19. 10. 2000
Dát tip
Prokletí: tak dobře, oprava: v každým je kus mrchy :-))

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
*Pastířka: POF ... ačkliv tu nejde o milostnou poesii aktuální ... myslím, že KLAP! na konci jde vycítit ... xc) Sarki, proboha jen tohle neříkej, chlapi jsou úplně stejný... a teď mi všichni poběžej rozbít hubu hahahahahahaha m.

Bambulka
11. 04. 2000
Dát tip
Huh, asi bych si měla dát pozor na svou zvědavou bambulku a nestrkat jí do všeho, mohla bych o ní přijít, viď? :-) Dost dobrý, pointa splnila, co měla :-))

Hackman
27. 02. 2000
Dát tip
připomělo mi to příběh pastýřky od J.Y.Cousteaua

z
13. 02. 2000
Dát tip
zatracený záškodník, znič zimu, zamkni zámky, zatni zuby, ZÍTŘKUM ZDAR !

Ike_no_Neko
08. 02. 2000
Dát tip
Nepise se to pastyrka, nahodou?:o)

AZALIN
07. 02. 2000
Dát tip
Jejda.. to mi zase neco uniklo.. Zbytecne dobry.. ;-)))

zolli
07. 02. 2000
Dát tip
kdyz to CVAKlo skriplo me to jak jsem do toho zvedave strkala čenich

Pavol
05. 02. 2000
Dát tip
JOJO :) Leontynka souhlas

Sarken
04. 02. 2000
Dát tip
nestačím se divit,líbí
BTW: Všechny ženský v sobě maj kus mrchy
tak bacha na věc

leontynka
04. 02. 2000
Dát tip
Merlíku...jojo...*

Merle
03. 02. 2000
Dát tip
Bříza!!! :-))))))))))))))

Anonym
03. 02. 2000
Dát tip
Volám, Ano! Nekonečně svádivé.

Saša
02. 02. 2000
Dát tip
Přiznám se, že na konci slyším zcela zřetelné KLAP jak zklapla ta past ... :c))

Tom
02. 02. 2000
Dát tip
Umis velmi dobre basnit o hodne vecech. Pekne.

Bříza
02. 02. 2000
Dát tip
:-)
jen zvolna kolem proplují
zrakem i čichem testují
majestátní - a žádoucí
ladní hladoví žraloci ...
anebo -spíše - "žraloky"
- než zvýší se jim nároky,
chytnou Tě, jako slona za kly !
Dej pozor, aby ti neucvakly ...
" CVAK !" - na všechno pozdě je ...
vzdej se hochu vší naděje ... :-( !

:-)

Astrálka
02. 02. 2000
Dát tip
* Merle :-)
* Bříza ;-)

Bibša
01. 02. 2000
Dát tip
Jé, tady se na někoho od ucha k uchu usmívá štěstí. Ode mně asi nic kloudneho a smysluplného dnes neuslyšíš, jsem unesena :-))))

Merle
01. 02. 2000
Dát tip
Koukám, že bych to měl rychle uvést na pravou míru. Ne, nejsem šťastnej ani zamilovanej, a to í v názvu dílka je pravopisně naprosto správný.

ALOHA
01. 02. 2000
Dát tip
Merle, nie som literárny kritik, a môžem kričať dokonalé !!:-)
Asi ti rozumiem, aj keď nie si zamilovaný, to napätie LÁSKA je všade. Môžeš o Nej snívať, a ju znásilnenie vesmírom neponižuje..
+++ ALOHA +++

Miroslawek
01. 02. 2000
Dát tip
Nakonec nekonečně konečně dost dobrý ;o)))

Miroslawek
01. 02. 2000
Dát tip
Nakonec nekonečně konečně dost dobrý ;o)))

ALOHA
01. 02. 2000
Dát tip
Bola som tu zas, trochu sa červenám za svoju prvú kritiku. Merlík, to CVAK v poslednej strofe spravila pastička krásne, no podľa toho, čo hovoríš Bibše, si sa nechytil :-)))
ALOHA

Ramona
01. 02. 2000
Dát tip
Na myšáka se zlobím, takhle mrhat životem, když kočky v Etiopii hladují ! :-)
~ ~ ~

Tynic
01. 02. 2000
Dát tip
Ty se mi doslova měníš před očima...když se mě někdo zepta, o čem že to ten Merle píše, pak musím jednoduše odpovědět popravdě : O VŠEM !
P.S. všechny ženské jsou Pastířky ! A jak se jednou lapíš jsi ztracen ! :o)
Nestačím se divit jak rychle měníš styl své tvorby...co já bych za to dal...

Lyryk
01. 02. 2000
Dát tip
:-(( tak tomuhle nerozumím já..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru